TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Naisille hakuvuoroista (Päivi 2003-11-11 21:25)

Naisille hakuvuoroista

Päivi
2003-11-11 21:25

Mitä mieltä:

- "Normaalitansseista" (1h naistenhaku)

- Uuden tyylisistä "normaalitansseista" (1h naistenhaku, viimeinen h sekahaku)

- Kahden naistenhaun "normaalitansseista" (2x1h tai 1+1/2h naistenhaku)

- Vuorohakutansseista (1h kummallekin vuorotellen)

- Naistentansseista (1h miestenhaku)

- Sekahakutansseista (kaikki hakee)

Mitä hakumuotoa suosit, haluaisit lisääntyvän/säilyvän? Mitä vältät, haluaisit vähenevän? Miksi? Entä voisiko jokin asian muutos muuttaa mielipidettäsi?
Kuinka PALJON tanssien hakumuoto vaikuttaa illan paikan valintaasi?

Mainitse myös mistä päin Suomea olet.

Pixu 2003-11-11 23:34 =>

Mielipiteeni pääkaupunkiseudulta: - "Normaalitansseista" (1h naistenhaku) * Tuttu juttu – turhan vähän aikaa hakea, paitsi jos olen laiskalla tuulella, mitä harvoin olen - Uuden tyylisistä "normaalitansseista" (1h naistenhaku, viimeinen h sekahaku) * Ei sekahakua kiitos, mutta en jättäisi näitä kokeilematta - Kahden naistenhaun "normaalitansseista" (2x1h tai 1+1/2h naistenhaku) * Kannatan lämpimästi, kunhan eka tunti on ajoissa - Vuorohakutansseista (1h kummallekin vuorotellen) * Kannatan lämpimästi. Uskon, että on toimiva systeemi, jos vain valotaulut pelaa - Naistentansseista (1h miestenhaku) * Riittääköhän tunti miehille?? - Sekahakutansseista (kaikki hakee) * Ei sekahakua kiitos. Tämän tyyppiset tanssit voisin jättää kokematta.

Elisa 2003-11-12 8:11 =>

Tätä mieltä kouluarvosanalla (4-10):

- "Normaalitansseista" (1h naistenhaku): 9

- Vuorohakutansseista (1h kummallekin vuorotellen): 10

- Naistentansseista (1h miestenhaku): 8

- Sekahakutansseista (kaikki hakee): 4

Meku 2003-11-13 11:08 =>

Normaalitanssit (1h naistenhaku) = paras vaihtoehto.

1h naistenhaku + viim. h sekahaku = toiseksi paras. (Kun käytännössä onneksi miesten haku)

Kaksi naistenhakua = ei kiitos!

Vuorohaku = vielä jyrkempi ei kiitos!

Naisten tanssit = minuahan ei sinne saa!

Sekahaku = sekavaa, ei kiitos tällekin!

Hakumuoto vaikuttaa. Viime kesänä Tampsalla vuorohaku joten minua ei siellä nähty yhtä kertaa lukuunottamatta. Silloinkin oli sovittu omat eväät mukaan. Mieluiten nuo ihan tavalliset tanssit tunnin (pitkin hampain) naistenhakuineen. Tuo naisten tunnin aikaistaminen on sikäli hyvä asia, että porukat tulee paikalle ajoissa ja hakuaikaa jää vielä reilusti miehille loppuillasta.

Eli taidan olla vanhanaikainen miesten- ja naistenhommien kannattaja, tässä(kin) asiassa, Kaakkois-Suomesta.

Manjaana 2003-11-13 15:20 =>

Normaalitanssit riittävät minulle..

Sekahaut nimensä veroisia, sekavia..

Naistentanssit, koetan vältellä..

Vuorohakutanssit, jäävät väliin myös...

Uuden tyyliset normaalitanssit, viimeinen tunti sekaria, joissakin ollut, käytännössä miehet ovat hakeneet...

Hakumuoto vaikuttaa paikan valintaan lavatansseissa, raflassa ei juurikaan..

56km Helsingistä etelään..

Kirjoittajan avainsanat: haku, hakeminen, hakuvuorot, naistenhaku, naistentanssit, miestenhaku, sekahaku, vuorohaku

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu