TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Rukkaset naistentansseissa? (Villinelli 2003-11-02 14:25)

Montako kertaa voi hakea samaa henkilöä?

Päivi
2003-11-05 18:39

"Lauantaina viimeksi kävi niin, ettei kerennyt hakea takas miehiä, jotka oli hakenut alkuillasta"

Mä en edes yritä! Haen niitä, jotka ehdin kiinni saada ja joiden kanssa on kiva tanssia. Jos joku minua hakeva jää kuukausitolkulla hakematta, siihen voi olla kaksi syytä: ei tosiaan niin kovasti huvita, tai sitten kyllä huvittaisi, mutta en ole koskaan löytänyt...

"Sorrun myöskin joskus hakemaan samaa miestä uudelleen naisten tunnilla, mut mitä sitten..."

Tottakai voi hakea, jos sopivasti kohdalle sattuu. Ja erityisesti, jos on poikkeuksellinen ilta (esim. kummallakin niukasti tanssittajia). Mutta sellaiset "rohmut" joskus ärsyttävät: pitävät miestä naistentunnilla useamman parin (no, ok, olen minäkin sen joskus tehnyt...) ja hakevat suosittua miestä moneen kertaan (ja vielä miestenhaullakin), vaikkei tuo hakisi häntä juuri koskaan...
No, viidakon lakihan täälläkin kai tavallaan pätee: nopeet syö - hitaat - ei. Jos toinen ei ymmärrä hakea, hakee itse! Joskus ihan hyvä, mutta...

Kirjoittajan avainsanat: hakeminen, haku, rohmuaminen, kiitoshaku, hakuetiketti, lavaetiketti, etiketti, väärällä haulla hakeminen, tuplien tanssiminen

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu