TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Auran Nuortentalon tanssi fiilis.. (Kipinä 2003-10-26 16:42)

Sisäpiirit taas

Päivi
2003-10-27 16:39

Eipä tuohon mitään lisäämistä!

Kuulun ilmeisesti itse monenlaisiin sisäpiireihin (ulkopuolisten kuvauksia ja väitteitä kun kuuntelee), mutten ole koskaan oiken ymmärtänyt mitä sillä sisäpiirillä tarkalleenottaen tarkoitetaan!

Tarkastellaanpa vaikka naisten kohdalta tätä juttua (otetaan naisten osalta vain miesten haut, koska minulla ainakin haut vaihtelee eri syistä, esim. kuinka hyvin haettavia saa kiinni, keiden kanssa olen tanssinut juuri muutama kappale aiemmin jne.):
Minulla on a) muutama "oma tanssittaja", joka hakee minua lähes joka kerta kun samaan paikkaan satutaan, sitten on b) niitä jotka hakevat aika usein, muttei läheskään joka kerta ja sitten on c) niitä, jotka hakevat vain satunaisesti ja sitten on d) niitä, jotka eivät hae ikinä, vaikka samoissa paikoissa pyöritäänkin. Tämä pätee kaikkiin naisiin. Mutta vaikka ottaisin kenet siitä naistenrivistä vertailuun, kellään ei olisi SAMANLAISTA hakijaryhmää! Jotkut minun "a"-hakijoistani olisi hänen "b"- tai "c"-hakijoita, jotkut jopa "d", ja sama toisin päin. Ja sama juttu joka naisen kohdalla, myös niiden joiden väitetään kuuluvan siihen "samaan sisäpiiriin"(???).

Ja sama vertailu tosinpäin, eli miesten kohdalla; taas menee täysin ristiin.

(Ja nuo listat saattavat tanssilajin vaihtuessa keinahtaa kullakin vielä aivan uuteen järjestykseen!)

Eli mikä on se Sisäpiiri? Keitä muita kuuluu siihen Sisäpiiriin, johon minun väitetään kuuluvan? Miten Sisäpiiriin kuuluminen määritellään?

Vai eikö kyseessä olekaan joku iso möykky, jossa ollaan joko sisällä tai sitten ulkona, vaan onkin vain tuhansia, jokaisen tanssijan omia henkilökohtaisia ystäväpiirejä (jotka muodostuvat tietysti kunkin henkilökohtaisten mieltymysten mukaan), jotka sitten nivoutuvat yhteen iloiseksi maanlaajuiseksi sekavaksi vyyhdeksi?

Ei olisikaan mitään Sisäpiirejä, joihin pitäisi päästä sisään (tai joita vältellä), vaan olisikin vain yksittäisiä inhimillisiä Ihmisiä, joihin tutustua?

Kirjoittajan avainsanat: sisäpiiri, tanssiverkosto, hakeminen, pakit, nirppanokka, sisäpiirit, haku, ystäväpiiri

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu