TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Volyymit aisoihin, laatua laatumusiikkiin (S.M. 2003-08-11 13:52)

Desibelit...

GuitarMan
2003-08-15 10:32

Olisihan se aika vekkulia palata tähän iki-ihanaan dB-mittariaikaan;"Pojat,mittari kävi TAAS punasella!!"- huudot vihaisen katseen saattelemana tuovat lukuisia muistoja mieleen...jos tähän palattaisiin kellään ei olisi enää hauskaa,kyllä pistäisi huokaisemaan,Pia hyvä,kerran jos toisenkin:-))))

Asun itse alueella jossa on vilkasta sotilaslentotoimintaa lähes päivittäin!Ja tämä on varmasti myös niiden ihmisten tiedossa jotka alueelle muuttavat ja rakentavat omakotitaloja sangen lähelle itse melukeskusta eli lentokenttää!Sitten valittavat lentomelusta yleisönosastoissa!Alkuasukkaana en kiinnitä meluun juurikaan huomiota,toki joskus Hornettien ääni lähentelee kipukynnystä jopa näinkin paatuneella soittajalla kuin minä(pitäisiköhän mennä pyytämään suojaimia lennostosta?)jyrinä on joskus sisätiloissakin häiritsevan kovaa,varsinkin jos yrittää musisoida tai tekee musaa tietsikalla,kyllähän se häiritsee!So what?Se on ELÄMÄÄ,ainahan voi muuttaa vaikka erämaahan,jos siltä tuntuu:-)

Se on ihan fakta että on aina tietty(ONNEKSI PIENI) määrä ns. herkkäkorvaisia ihmisiä,joita ei yksinkertaisesti voi miellyttää lopputuloksen siitä kärsimättä,todennäköisesti samat ihmiset valittavat ohjelmasta,lattian luistosta,makkaran hinnasta,vesilasin hinnasta...

JOS henkilö tämän itse tiedostaa ja VAPAAEHTOISESTI maksaa vielä sen 10-20€ saadakseen sitten jälkeenpäin valittaa,niin parempi olisi katsoa peiliin!Sieltä löytyy USEIN ongelman ydin: elämäänsä kyllästynyt ihminen joka hakee sisältöä yksitoikkoiseen elämäänsä turhanaikaisella valituksella,onneksi nykyaika tarjoaa monia foorumeita missä pääsee itseään "toteuttamaan"!!

Korostan vielä sitä että minustakin jotkut soittavat liian lujaa,mutta kun sen tietää,sitä osaa varoa;-)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu