TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Hyvää tanssikesää 2018! (Haaveilija 2018-06-06 14:59)

Hyvää tanssikesää 2018!

Haaveilija
2018-07-26 14:38

Kesän ohitettua jo puolivälin voisin hieman summata omaa tanssikesääni...

Jos joskus oon kiiruhtanut kaikkina mahdollisina ja mahdottomina iltoina tanssin pariin niin nyt on jossain määrin tullut tavoiteltua enemmän hyviä tanssin fiiliksiä ja mukavia kokemuksia ;) Eihän siinä mitään kauheaa sinänsä ja voi olla hyväksi hieman huolehtia omasta tyytyväisyydestään, jotta voi antaa hyviä fiiliksiä muillekin kun nauttii itsekin, Mutta! Kun tekee kaiken mahdollisimman hyvin ja saa täysin tyrmäävän palautteen siitä miten homma sitten sujuikaan, niin kyllähän sitä tulee käperryttyä siilipuolustukseen piikitellen itsekin ja lopputuloksena on tosi huono fiilis (tanssi-) illan lopuksi :(

Siinäpä onkin samalla tullut vastaan mielenkiintoinen uusi paradigma tai jopa paradoksi siihen miten olen mieltänyt intoani tanssimiseen :) Jos siitä on tullut haettua ennen tosi vahvasti laajalla skaalalla monenmoisia ja monenlaisia tanssitettavia ihan kaikkiin tanssilajeihin niin nyt on tullut sekä omia että ulkoisia paineita rajata hakuja sekä lajeittain että haettavien osalta. Samalla läheisen suhteen ihanuudesta on osin tullut puristava vanne niin pään sisälle kuin hieman jarruttava pallo jalkaan.. hulluhan minä oon tässä ollut ennenkin tämmöisessä musiikin mukaan heilumisessa, mutta nyt mikään oppi ei tahdo olla riittävää eikä omat onnistumiset tunnukaan oikeilta onnistumisilta.

Nautin kuitenkin edelleen useista (tanssillisista) tuokioista tämän niin rakkaan harrastuksen parissa... varsinkin tänään kun kaikki olivat itselleni tuiki tuntemattomia ja vaikka paita kastui ihan kokonaan ... mutta sehän oli kuin vanhaan malliin - ilman rajoja ja ilman ennakko-odotuksia!! ...Ihanaa!!!

Näillä fiiliksillä on tästä hyvä jatkaa eteenpäin...

Ai niin - se tilasto-osuus puolikkaasta kesästä! Tanssikertojen määrää en laske edelleenkään, mutta eri lavoja kaikkiaan kahdeksan, joista yksi ennen käymätön... ai niin olihan vielä yhdet tanssahtelut kokolla musisoinnissa ja yhdet reissulla baarissa, mutta niitä en laske tähän tilastoon, joten tällä vauhdilla ei tulekaan kaksikymmentä täyteen tälle kesälle ellei poiminnan tahtia tule parannettua ;)

Kirjoittajan avainsanat: tanssi-ilo, hymy, kesä, Kesälavat, tanssi-illat, 2018, tanssinautinto, odotukset, pohdinta

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu