TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Markku Aron tanssit Ruokolahden lavalla 27.5.2017 (Love Story 2017-05-31 0:29)

Markku Aron tanssit Ruokolahden lavalla 27.5.2017

Love Story
2017-05-31 0:29

Kevät on ollut kiireistä aikaa, koitan taas kirjoittaa tanssiraportteja tänne.

Olin taas vaihteeksi käymässä Oulussa, muuttoaulaisena, ja samalla tietenkin tuli katsottua mitä tansseja siellä päin olisi tarjolla. Oulussa on ollut myös kylmä kevät, mutta lavat on sielläkin saatu auki jo. Tanssipaikaksi valikoitui Ruokolahden lava Siikajoen Paavolassa. Siellä on hyvä suorakaiteen muotoinen tassilava, esiintyjäksi oli tulossa aiemman kokemukseni mukaan hurjan hyvä Markku Aro.

Saavuimme tanssipaikalle vähän normaalia myöhemmin, ensimmäisen tanssisetin loppuun. Pääsimme siitä lämmittelemään taukotanssien aikaan, se oli hyvä juttu sillä Markku Aro saapui heti toisen setin alussa lavalle. Tanssi-ilta pyörähti siitä hienosti käyntiin, oli mahtavaa kuulla niin hyvä-äänistä laulajaa, Markku osaa laulaa todella hyvin.

Markku lauloi paljon hänen tunnettuja ikivihreitä kappaleita mm. Ollaan lähekkäin ja Etsin kunnes löydän sun. Markun hyvä fiilis välittyi hänen laulujensa kautta tanssiväelle, oli mahtavaa olla tanssimassa siellä.

Toisen setin puolivälissä sattui erikoinen episodi; Markku lopetti yllättäen laulamisen ja sanoi "että en voi jatkaa jos te häiriköitte siinä". Puheellaan hän viittasi lavan reunuksella istuviin kahteen humalaiseen. Ihmettelimme kauempaa tilannetta, kunnes hetken päästä paikalle saapui järjestysmies (nainen).

Siinä samassa minulle valkeni, että homma ei näytä etenevän hyvin, pitkittyy vain. Koska kukaan muu ei näyttänyt toimivan, päätin lähteä avuksi. Huomasin heti että puheita ei tarvitse enempiä pitää, otin humalaista naista kädestä kiinni ja sanoin mennään pois. Hän lähti kiltisti, talutin muutaman metrin häntä sivuun. Käännyin saman tien miehen puoleen, ja sanoin "sinä myös" ottaen häntä myös kädestä ja taluttaen sivuun. Koko hommaan meni aikaa noin 15 sekuntia, ja tanssit pääsivät taas jatkumaan.

Kävellessäni pois minua kosketti joku nainen, kiittäen, mutta koska olin niin "töpinöissäni" säikähdin hänen kosketustaan - ja hän minun reagointiani, joten pyydän anteeksi jos hän pelästyi. Olin kuin robotti itsesuojelutilassa.

Tanssit pääsivät jatkumaan, toisen kappaleen myötä tunnelma alkoi palautua ja pääsin pois itsesuojelutilasta. Onneksi.

Loppuilta oli mahtava tanssia, tanssimme useita kappaleita ns. vapaalla tyylillä. Ilta olisi ollut täydellisen hyvä ilman em. episodia, mutta eipä se paljoa huonompi nytkään ollut. Kiitos Markku Aro, oli mahtavaa olla tanssimassa sinun laulamissa tansseissa!

Kirjoittajan avainsanat: humalaiset

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu