TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Taas tyhmä kysymys (Sitruuna 2003-08-06 13:50)

Törmäyksestä varottaminen

Päivi
2003-08-07 1:43

"pitääkö naisen ohjata sivulle vai pitääkö antaa törmätä? Jos vähän ohjaa niin onko se sitten turhaa pomoilua?

Vain todella kriittisissä tapauksissa nainen todella ryhtyy "viemään" vartalollaan, muissa tapauksissa pieni, vaistomainen puristus miehen olkapäästä tai kädestä riittää.

(Joskus miehet saattavat olla hyvinkin tietoisia takana olevasta esteestä (esim. seinästä), mutta haluavat vetää liikkeen äärimmilleen ennen suunnan muutosta, eivätkä siis halua, että nainen "lyö jarrut kiinni" etukäteen, vaan tulee luottavaisesti mukana koko liikkeen. ...Tämä on luottavaisuus on siis teoriaa, jonka pystyy saavuttamaan käytännössä vain tutun tai muuten harvinaisen turvallisen tuntuisen parin kanssa.)

Josta tuli (vähän asian vierestä) mieleen hupaisa tilanne ravintolassa: Tanssin tuntemattoman "ravintolatanssijan" kanssa, ehkäpä ihan omissa ajatuksissani. Jossain vaiheessa havahdun siihen että miehen vienti yllättäen voimistuu ja kertoo, että pitäisi liikkua voimakkaammin miehen selkäsuuntaan. Ja minähän tietysti seuraan (sarjaa höyhen kun olen). Vienti vain voimistuu. Ja minä seuraan edelleen. Kunnes juuri viime hetkellä (ennen kuin mies menettää jalat altaan, ja minä rojahdan hänen päälleen), tajuan, että mies onkin humalatilansa takia menettänyt tasapainonsa ja sen takia harppoo pitkin askelin taaksepäin hakien minusta tukea!!! :D Pystyssä sentään pysyttiin, nippa nappa, mutta oli "ravintoladaameihin" tottunut kaveri kyllä vähän hölmistynyt, kun tämä daami juokseekin vain hölmönä perässä, kun toinen yrittää epätoivoisesti hakea tukea horjahdukseensa... :D

Kirjoittajan avainsanat: törmäily, seuraaminen, vienti, ravintola, alkoholi

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu