TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Orimattilan Kehräämö 11.10.2015 (Tom 2015-10-16 9:17)

Orimattilan Kehräämö 11.10.2015

Tom
2015-10-16 9:17

Päätinpä nyt kirjoitella näitä tanssirapsuja loman kunniaksi.

Kehräämölle menin vähän niinkuin "evääksi", ja mikäs siinä, arvokala oli syönti-, eiku menopäällä.

Käynti oli ensimmäinen Kehräämöllä, naapurissa Mäntymäellä olen joskus kesäisin piipahtanut. Kehräämöstä olen kuullut monenlaisia kommentteja, tässä yksi mielipide:

Parkkipaikka ja ohjaus olivat hyviä. Ulkoapäin rakennus ja ympäristö ovat täynnä nostalgiaa ja menneen ajan henkeä positiivisessa mielessä. Käyntiovi ja portaikko henkivät myös ajan patinaa ja tuhansien kenkien tallomista kehräämön ajoilta. Portaikko näyttäisi olevan pikku tuunauksen tarpeessa. Tanssijat tuskin ovat sitä nuhjanneet...

MUTTA yllätys on SUURI: Sisään päästyä avautuu SIISTI, ISO, TILAVA sali lähes ravintolamaisine tunnelmineen. Poikkeuksena se, että myös tanssilattia on ISO, SELKEÄ muodoltaan ja lattia on ERINOMAINEN ainakin minun kengilleni.

Markku Aro ja Diesel ottivat heti yleisön takuuvarmoilla tahdeillaan, monipuolisilla musiikeillaan. Markun hyviä ominaisuuksia ovat ne, että hänellä on erinomainen ääni, paljon omaa ohjelmistoa, myös uudehkoja. Hän laulaa myös hyvin valikoituja ikivihreitä, ei pelkästään omaa tuotantoaan. Hänen ei myöskään tarvitse mainostaa musiikkiaan tyyliin " tämä on minun seuraavalta pitkäsoitoltani"....HYVÄ.

Markku myös laulelee luonnollisesti, väkisin yrittämistä ei ole, kaikki vaan sujuu. Ei kuitenkaan rutiininomaisesti, vaan tunteella.

Illan alussa ja lopussa Dieselillä on joskus hieman rutiininomainen ote soittamiseen. Siis silloin kun Diesel esiintyy ilman Markkua. Ohjelmiston harkittu uusiminen saattaisi tuoda uutta ilmettä menoon.

Huoltopuoli, eli kahviot jne toimivat hyvin, tilaa on, ravintolamaiset pöydät isoja ja väljästi aseteltuja.

Vessat ovat hieman ahtaat ja vanhat, mutta siistit. Vessoja löytyy myös sisääntuloportaikon 2-kerroksesta, minkä hokasin vasta poislähtiessä.

Evään roolissa en ollut ihmeemmin hakurivissä, mutta Kehräämö näyttää keräävän aktiivitanssijoita Lahdesta ja kauempaakin (tulinhan minäkin 100km etäisyydeltä).

Kaiken kaikkiaan Kehräämö oli positiivinen kokemus, ja Markku Aro sekä Diesel takuuvarmaa tanssimusaa esittävä orkesteri.

Tom

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu