TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Väliinputoajat tanssilavakulttuurissa, perusteluja (Nadi 2014-11-08 1:49)

Tanssitahto

Kontradiktio
2014-11-09 10:58

"Määrittelet siis tahtosi tanssia naisten osaamisen tason mukaisesti. Se on rehellisesti sanottu, arvostan sitä."

Ei se varsinaisesti tarkalleen ottaen noin yleisesti mene, koska olen tunnetanssija enkä usko edes osaamistasoon tuossa mielessä. Mutta sanoin noin, koska resurssiniukkuuden eetoksessa elävien näkökulmasta tuo on paras tapa ilmaista asia, siten että ei synny väärinkäsityksiä.

Kuten olen jo aiemmin todennut, en minäkään hae niitä varsinaisia "eliittinaisia". Haen sellaisia, joiden kanssa tykkään tanssia ja jotka tykkäävät tanssia minun kanssani. Ensimmäistä kertaa haettassa panen yleensä merkille myös tanssitaidon. Mutta ei se kaikkea kerro, joidenkin aloittelijoidenkin kanssa on kiva tanssia.

Tuli vielä tuosta empatiasta mieleen, että en muista niiden viisi lavakammoisen vuoden aikana kun kävin yksinomaan kursseilla, että yksikään nainen olisi osoittanut pisaraakaan empatiaa sitä kohti että alkeiskurssilaisena mieleni ei osannut muistaa eikä kehoni toistaa täydellisesti ja välittömästi sitä opettajan 300 kuvion häkkyrää jota en koskaan enää tunnin jälkeen tulisi tarvitsemaan. Jokainen nainen kommunikoi jokaisella solullaan sataprosenttisen syvän inhonsa sitä kohti että olin kehdannut tulla kurssille opettelemaan tuota häkkyrää jota kukaan viejä ei ollut koskaan aiemmin kohdannut. Sama toistuu kyllä vieläkin ryhmätunneilla.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu