TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
TTK-tanssit (Daniel 2014-10-17 13:14)

TTK-tanssit, vinkki

Törmäilijä
2014-10-19 21:56

No itsekkään en seuraa "Vain elämää" sarjaa. Mitä siitä kuullut, niin se on joku ohjelma, missä keskiössä on itkeminen

Ihan vaan ohimennen vinkkinä, että kandee ainakin kerran tai pari katsoa. Sitten oletettavasti ymmärtää miksi tunteet ovat ilmeisen aidosti esillä. Jos ammattimuusikot esittävät ammattimaisesti erittäin hienoja versioita toisten ammattilaisten elämäntyön palasisista (siis biisesistä), niin ei ihme jos taiteilija liikuttuu. Kannattaa katsoa videoklipit esim. vaikka Loirin esityksistä: Armo (Apulanta) ja Rusketusraidat (PMMP) niin pääsee vähän jyvälle mistä siinä on kyse. Elastinen ja kaikki muutkin tekee kans hienoja tulkintoja. Yhtään huonoa en ole nähnyt. Jos sen jälkeenkään ei oiken diggaa, niin sitten ok, mutta ei kannata tosiaan kuulopuheiden perusteella missata.

Itse katson uusinnat ja klippejä netistä, jos pe illalla jäi väliin. Ehdottomasti suosikkiohjelmani jo toista vuotta.

Tän päivän (vai eilisen?) Hesarissa joku toimittajasurkimus esitti, että ikäänkuin kaikki julkinen itkeminen olisi jollain tavalla suunnitelmallista ja näyteltyä. Itse en siihen usko. Kyllä maailmassa on vielä aitoja tunteita. Ja sitäpaitsi ei se itkeminen ole pääasia siinä ohjelmassa vaan hyvät biisitulkinnat! Taas esimerkki miten itse substanssi jää tiedotusvälineiden marssisaappaiden alle tallotuksi ellei pidä omia silmiä ja korvia auki.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu