TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssijan syksyn kärpäsansa (Andreas pks 2014-09-15 14:18)

TTK jälleen

Nadi
2014-09-17 23:39

jo pari kolme vuotta nuo TTK-lähetykset ovat kiinnostaneet vain muutaman sekunnin ajan ja nyt yritän olla katsomatta ollenkaan. Kyllästyttää..

Tuota samaa on sanonut moni tuttu - kyllästyttää kuulemma katsoa sitä samaa formaattia ja ennalta arvattavaa käsikirjoitusta. Ymmärrän tietty hyvin senkin näkökannan - ihmiset katsoo niin eri asioita samoissa ohjelmissa ...mutta mä en ikinäikinäikinä voisi kyllästyä katsomaan TTK:ta vaikka uusi setti alkaisi aina heti vanhan päätyttyä! XD Ja katsoisin mieluusti vaikka kaikkien maiden vastaavat ohjelmat jos niitä vaan näytettäisiin meidän kanavilla! :)

Kuulun siihen (..ilmeisesti vähemmistö-..) osaan ihmisiä, jotka ei kyllästy ikinä katsomaan mitään muutakaan ohjelmaa missä vaan vähänkään on tanssia (..tai laulua ..tai kilpailua ..ja jos on tanssi-tai laulukilpailua niin aina parempi XD ) :) Mulle on ihan samantekevää miten se formaatti toimii ja kuka sanoo mitäkin "plaaplaaplaa" missäkin välissä. Vaikkahan toistaisivat samat replat 50 vuotta peräkkäin niin mä en suostu missaamaan sekuntiakaan yhdestäkään lähetyksestä ja ne pitää myös katsoa livenä kaikki! :P

Ihan täpinöissäni odotan joka kerta, että kuka on edistynyt milläkin osa-alueella - on mielettömän hienoa nähdä miten ihmiset kehittyy ja vertailla sitä omaan alkuperäiseen veikkaukseen ja odotuksiin - mä aina teen itse etukäteisveikkaukset ja onpa hienoa jos ne meneekin ihan pieleen ja tulee ylläripylläreitä kun joku osoittautuukin lahjakkaammaksi kuin oli ajatellut! :D

Ja kaikki se tunnelataus mitä niistä kistansseista välittyy... mä nautin ihan suunnattomasti jokaisesta esityksestä ja jokaisesta askeleesta!

Se mitä se ohjelmaformaatti on ja mitä juontajat ja tuomarit sanoo - se on ihan sivuseikka. Ne tanssiesitykset on se juttu! Eikä mulle ikinä koskaan milloinkaan tule tunnetta, että "tämän olen nähnyt jo" ..joskin tajuan kyllä, että jotkut ihmiset katsoo sitä ohjelmaa ihan eri tavalla.

Mulla on nytkin jo tarkka lista omista suosikeista ja veikkauksista ja siitä miten uskon tyyppien kehittyvän - ihan noin niin kuin esittelyjakson perusteella katsottuna ..tsekkasin miten ne kantavat kroppansa ja liikkuvat musiikkiin jne.. Ja jännityksellä odotan olenko arvannut oikein vai löytyykö jostain jotain "salattuja syvyyksiä" ja tuleeko niitä ylläreitä! :D

Mutta joo - jokaiselle jotakin ja ei kaikkien tarvitse tykätä samoista ohjelmista tietenkään :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu