TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Hakurivissä (Laina 2014-06-23 18:09)

Jarrua

Djtoto
2014-08-22 0:08

Ei ole kerta eikä kaksi että nainen on selvästi lähtenyt kanssani tanssiin vastentahtoisesti ja jarruttelee koko parin, kun olen erehtynyt hakemaan sellaista tanssijaa joka taitaa ajatella olevansa selvästi minun tasoni yläpuolella. Tällä hän taitaa varmistelella etten varmasti enää tee toiste samaa "virhettä".

Lisäksi harrastajien keskusteluryhmissä on puhuttu vähän halveksivaan sävyyn "foksaajista", joten varmaan on sellaisiakin naisia jotka eivät varsinaisesti jarruttele, mutta jotka silti jäävät mieluummin istumaan kuin tanssivat kenen tahansa kanssa.

Tämä ei siis taida koskea Päivi sinua, mutta toisenlaisiakin naisia on.

Itselleni jää vastentahtoisen jarruttelijan kanssa tanssimisesta sen verran paha maku suuhun (toisin kuin aloittelijan kanssa tanssimisesta, josta tulee useinkin hyvä mieli jos vaan omat taidot riittää sinä iltana että homma pysyy tanssina), että vaikka sitä ei nykyään juuri tapahdukaan, niin mieluummin välttelen täysin tuntemattomien todella hyvien tanssijoiden hakemista.

Kun omat taidot ovat karttuneet, näitä todella taitaviakin tanssijoita on käynyt hakemassa minua. Noudatan tällä hetkellä itse suurin piirtein tällaista menettelyä: pyrin uuden naisen kanssa tekemään vastahaun jos tanssi mielestäni tuntuu toimivan hyvin. Mutta jos nainen ei hae enää sen jälkeen toista kertaa, niin se jää minun puoleltani siihen, en hae enää uudelleen.

Näin voi pyöriä samoissa piireissä ilman että puolin ja toisin tarvitsee ottaa painetta hakemisesta jos tanssikemiat eivät toimi yhteen.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu