TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pelastuksen suunta? (Päivi 2014-08-04 23:49)

Sugar push - push brake

Törmäilijä
2014-08-06 18:37

Tässähän (sugar pushissa) voi viejä kontrolloida, kuinka "intiimin" version haluaa suorittaa

Kaiken näköistä on kuule tapahtunut. Joku lähtee jo pahuksen aikaisin liikkeen alkupuolella hätäisenä takaisin karkuun. Suurin osa osaa odottaa miehen (tässä tapauksessa oikea-aikaista :)) vientiä. Sellainenkin on käynyt, että lopputuloksena on kikattava daami sylissä selkä viejään päin ja minun käteni yrittää epätoivoisesti löytää pois daamin tisseistä - kuitenkin kainaloista kannatellen. On varmaan - jos ei suut - niin ainakin nenät törmäilleet, koska nykyään muistan aika hyvin automaattisesti vähän kääntää päätä.

Niin, joko joku korjasi, että WCS:ssä "sugar push" on "push brake". Ainakin näin minulle on opetettu. Ehkä näitä ei ole mitenkää ISO-standardoitu.

Aika kauas on edetty maanantain kirjoituksistani Tahdikkaalle. Toivottavasti hän nyt vaivautuu vastaamaan kun koen nähneeni jonkin verran vaivaa mielipiteitäni perustellakseni. Ja sivussa sitten ihan ajattelematta tuli mainituksi tämä dirtyfoksi mistä sitten varsinainen ketju räjähti liikkeelle. Täytyy olla jatkossa huolellisempi.

Tässä vaiheessa pyydän anteeksi! niiltä, joiden mieltä olen tässä asiassa pahoittanut. Jälkeenpäin kun lukee, niin ymmärtää, että väärinymmärryksiä on voinut syntyä. Eri tavalla olisi pitänyt kirjoittaa. Kuitenkin jos yrittäisi korjata, niin voi mennä vielä pahemmaksi. Nimim. "kokemusta on".

Hyvää Kesää: https://www.youtube.com/watch?v=h3i6k7EWYLI

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu