TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Uudet tangokuninkaalliset (Tahdikas 2014-07-13 9:10)

Miähen tarvii osata vain tangua, kaikki muu on turhaa

Nadi
2014-07-18 3:05

Mutta olemme aivan eri mieltä, mitä vähemmän naiselle opetetaan kuvioita (miehelle enemmän), sen parempi.

Eipäs olla "aivan eri mieltä" :P

Olen paljolti samaa mieltä kunhan lisätään virkkeeseen tuo kuvioita ! Minusta miehelle ja naiselle vaan pitäisi opettaa eri asioita! Miehenä (lue: viejänä) tanssiminen ja naisena(lue: seuraajana) tanssiminen on kaksi ihan eri taitoa ja ne vaatii ihan erilaisten asioiden oppimista ja oivaltamista.

Naisen ei pitäisi osata tanssia, vaan tulkita (koristella tanssia, kun kumminkin kuuntelevat sanatkin)

Omituinen lause :o ..minusta se, että nainen "osaa tanssia" tarkoittaa nimenomaan sitä, että osaa tulkita ja "koristella" - ja tietysti seurata. Mitä sinusta sitten tarkoittaa, että nainen "osaa tanssia" ellei tuota? :o

Itse asiassa inhoan tuota "koristella" sanaa! Minusta se on justiinsa sitä tanssimista se "koristelu" ja siksi itse vaan totean joistain naisista, että "onpas hyvä tanssimaan" - ja tarkoitan sillä silloin nimenomaan sitä "koristelua".

Voin myös vakuuttaa, että ihan synnynnäistä ja "tuostavaanyksinkertaista" kuin miehet kuvittelee ei naisena tanssiminen ole vaan kyllä se vaatii myös harjaannusta samalla tavalla kuin miehen osa!

En ole ikinä ymmärtänyt sitä monien tanssinopettajien toteamusta, että "ei naisen tarvi osata mitään, sen kun seuraa" - kuvitteletteko te miehet oikeasti, että se on "ei mitään" se seuraaminen?

Jokaista naisen osaa "helppona" väheksyvää miestä suosittelen kokeilemaan naisena oloa ja puhutaan sitten lisää asiasta! :)

romaanit tanssivat valssitkin tangona

Tässä kahden illan tuoreella kokemuksella uskalla väittää, että ei voi noin yleistää.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu