TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Uudet tangokuninkaalliset (Tahdikas 2014-07-13 9:10)

Opetus ontuu

Nadi
2014-07-15 14:23

näin meirän kesken

Mä pahasti epäilen, että on jo päässyt leviämään tuo tieto suuren yleisönkin keskuuteen! XD

Hiukan on edelleen jäänyt epäselväksi, että mikä siellä sulla nyt oikein ontuu ja kun en nykyopetukseen ole juurikaan osallistunut niin olen vähän jäävi ottamaan kantaa ..tästä tämänkertaisesta "lausekokoelmastasi" tekisin nyt sen päätelmän, että kaipaat sinne tanssitunneille enemmän "luovaa ja musiikintulkkinnallista" harjoitetta kuin askeltekniikkaa ja kuvioita.. vai? ..ja parempaa musiikkia? Oletkos esittänyt toiveita opettajille?

Oppia voi kuuntelemalla

Erittäin paljon samaa mieltä!!!! ..siis jos puhutaan nyt musiikin kuuntelemisesta? ..välillä pitää vähän arvailla kun on hiukan tuommoista runo- tai ajatelma -muotoista tämä sun tekstisi :P

Ja tanssitekniikkaa taas oppii katselemalla ja perässä tekemällä. Mä olen hyvin paljon oppinut "mallista" - sanalliset selostukset menee blondilla monesti ihan hepreaksi enkä puolestakaan ole oikein koskaan mitään ymmärtänyt mitä tanssitunneilla on puhuttu ja selostettu - mutta hyviltä naisopettajilta olen oppinut matkimalla tosi paljon asioita :) Siksi mun mielestä on aina tärkeää, että paritanssia opettaa pari, joista molemmat osapuolet ovat opettajia ..eikä niin kuin joskus, että mies opettaa ja käyttää jotain satunnaisia kurssilaisia "mallina" - siinä jää naiselta se "oikea" naisen malli sitten saamati.

PS Mielenkiintoisessa kohdassa tämä kirjoitus mutta vastasinpa nyt tähän perään vaikka Tangomarkkinoista siirryttiinkin melko kauas :-/

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu