TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mahdoton naisten tyrkkyrivi (Lurjus 2014-01-13 19:04)

Mahdoton naisten tyrkkyrivi

Aito
2014-01-20 9:57

Itse lauantaina Ruusulinnassa olleena ja takarivissä seisoneena, huomasin, että sieltä pääsi kyllä yllättävänkin hyvin tanssimaan. Siinä samassa kohdassa seistä törötin koko illan, ihan "virallisella" hakualueella ja lähellä takaseinää. Koko illan samassa paikassa, niin siitä oli miesten helppo hakea. Joku haki edestä päin, joku takaa ja taisipa joku hakea sivustakin. Ja kaikki ei ollenkaan olleet tuttuja hakijoita vaan reippaasti vieraatkin miehet uskalsivat minua hakea vaikka seisoin takana. Minun etuni verrattuna vaikkapa Päiviin, on iso kokoni eli olen sen verran pitkä että tutut ainakin näkee minusta puolet kasvoista muiden naisten yli. Katsotaan miten minun käy ensi lauantaina samaisessa paikassa Finkkutansseissa, mutta paikastani en luovu, siinähän suorastaan lukee minun nimeni, vaikka käynkin ko paikassa suht harvoin ;)

Sellaisen jutun huomasin kyllä että yhden kerran kun eräs herra jätti minut siihen eturiviin, niin olipas kauhea työ päästä siitä eturivistä tunkeutumaan naispaljouden läpi sinne takariviin omalle paikalleni. Huh, ihan tuli hiki....

Kirjoittajan avainsanat: takarivi, hakeminen, naisten paljous

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu