TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Eri mieltä (Stefanus 2013-09-10 13:33)

Aikapula tuppaa vaivaamaan tänne kirjoittamista kuinka on muilla?

Andreas pks
2013-09-28 15:45

Aikapula on ollut minulla ainakin syynä, ettei ole kerinnyt tänne kirjoittamaan kovinkaan usein. Ei edes kaikista tansseista ole kerinnyt kirjoittamaan rapsoja, vaikka osaatte kyllä jo ulkoa juttuni :) Vaihtelua ei varmaan ole kovinkaan paljoa, sori.
Tykkään kyllä lukea kaikki kirjoitukset mitä vain kerkiän ja nykyisin kyllä hyvin kerkiää :)

Meitä on täällä varsin kirjava joukko, joten jonkun mielipiteen ei tavitse päteä yleisesti. Elikkä jos yksi toivoo ettei joku kirjoita niin sitten on lukematon joukko jotka pitävät toisten kirjoituksista vaikka kukaan ei mitään sanoisikaan täällä näkyvillä.
Mikäli kirjoitus on Jyvissä on se hyvä merkki siitä, että siitä on pidetty enemmän kuin vaikka ei pidetty. Kirjoitus hyväkin voi myöskin jäädä ilman jyvä arvostelua jos kukaan ei jouda tai huomaa sitä kirjoitusten joukosta arvioda.

Ei tänne kirjoittamisella kyllä mitään päänsärkyjä tarvitse kenenkään ottaa tai pelätä sellaista ei tämä nyt niin vaikea ja vakava paikka ole. Kirjoittelee vaan rennosti mielipiteitään esille. Palautettahan voi kukin antaa jos juttu on liian rentoa mielestään.

On tosi kivaa kun on erilaisia mielipiteitä niin monenlaisesti nähtynä eri asioista.

Muistaakseni minulle ei ole tullut keltään moneen vuoteen sellaista tekstiä (mailiakaan), jossa olisi vaadittu kirjoittamisen lopetusta (vaikka jotkut saattaisivat sitä halutakin kun oon täällä niin paljon "äänessä"

t. Andreas pks

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu