TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssista ja saamisista (Nadi 2013-09-20 21:23)

Tanssista ja saamisista

Nadi
2013-09-20 21:23

En edelleenkään pysty kommentoimaan kenenkään tekstejä, mikä ärsyttää ihan suunnattomasti >:( ..joten pistänpä nyt tämmöisen uuden säikeen - ja tulee sensuroimattomana kun on jo kiirus tanssimaan :P

..mutta siis nuo miesten "kaikki on mennyt hukkaan" -valitukset nostattaa aina sen verran adrenaliinia, että pakko pistää oma mielipiteensä kirjalliseksi..

..että toteanpa nyt omalta osaltani, että jos mies selkeästi tanssii vain naisia saadakseen ja siitä aistii, että tanssi "per se" ei anna mitään nautintoa vaan on pelkästään tarkoitushakuinen väline naisen saamiseksi, niin ei semmoinen mies ainakaan minun tyyppisesti ajattelevalta naiselta saa vaikka olisi mikä partaveitsi. Kun ei kiinnosta mies, jota ei puolestaan kiinnosta tassiminen sen tanssimisen vuoksi. Jos sitten taas miehestä aistii, että hitsi, tämähän oikeasti nauttii tanssimisesta ja tämän kanssahan voisi tanssia vielä sen saamisen jälkeekin ja tässähän voisi olla jotain yhteistä harrastetta, jolle rakentaa jotain, niin sitten saapi vähäisemmälläkin tanssitaidolla.

Ja tietysti en nyt taas muiden naisten ajatuksista tiedä yhtikäs mitään - meitä on moneksi. Ja tiedän senkin, että minun aistimisillani ei ole mitään merkitystä kun eipähän olla oltu kyselemässä "saamisia" tähänkään mennessä XD

..olipahan nyt vaan pakko vastata jotain kun tuo "miksi en saa naista vaikka olen opetellut tanssimaan" -valitus toistuu niin usein, että ilmeisesti miehillä on tarvetta asiaa pohtia.

Nyt lähden tanssimaan - nauttiakseni tanssimisesta, saamisista viis! :P

Ja joo - on tarkoitettukin provosoivaksi ;P

ps. vietän toistaiseksi aika lailla hiljaiseloa täältä - kunnes taas onnistuu toisten kirjoituksiin kommentoiminen.. ehkä se vaatii uuden koneen hankinnan ja siihen taas ei justiinsa nyt ole varaa :'(

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu