TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pesäkalliolla ikävystymässä (Humppis 2013-03-17 9:32)

Hauskaa pitämässä ...

Haaveilija
2013-03-19 1:34

Ei niinkään kommenttina edellisiin, mutta kuitenkin jotenkin tuli mieleeni, että arvonsa ansaitsee myös tämä monilukuinen kansanosa, joka ilahduttaa satunnaisesti tanssinjärjestäjiä paikalle vääntäytymisellään ja lipunostollaan ja jopa niiden anniskeluoikeuksien hyväksikäytöllään ;)

Varmasti silloin on hyvä, että tanssilattialla oikein liikkuvat ja käyttäytyvät pidättäytyvät liiaksi siellä esiintymisestä. Kunhan vain maksavat tanssilippunsa, narikkansa ja omat huurteisensa hieman sisäänpäin ikävystyen - eivätkä sitten haittaa muiden ilakointia!!

Tulipa tässä viime kesänä viimeksi oikein kuultua tomeralta täti-ihmiseltä totuuksia siitä, että nämä veljekset ovat todella parasta, mitä voi tansseissa olla esiintymässä. Todisteena hän mainitsi ensiksikin lukuisat timanttilevyt ja toiseksi paikalle tulleen ison väkimäärän. Tuolloin olimme kyllä pikkulavalla, johon olimme saaneet paikalle niukasti yli kaksisataa tanssijaa oman suosikkini soitantaa kuulemaan ja lattialla nautiskelemaan. Hän tilittikin tunnelmia lähes tuhanteen nousevan väkijoukon ilakointi-illasta toisaalla :D

Mitäpä minä tuohon vastaan sanomaan - sivustakuulija olin muutenkin...

Ja ilta oli mitä ihanin ja mahduttiin mukavasti samoihin tantsuloihin ;)

...eikä toisaalta mulla ole huonoa muisteltavaa 3.11. Pesis-illastakaan kun omakohtaisesti veljet koin lattialta käsin eikun siis lähinnä jaloin liikehtien. Fiibbarit toisaalta tasapainottivat tarjonnan aivan kohdilleen. Olisikohan asenteessa elämään jtn.. epäonnesta huolimatta :D

Kirjoittajan avainsanat: Let's have a Party, veljekset, normit, ilo, sopivuus, huomiointi, FBI Beat, Hirvelä

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu