TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pakkietiketti (No5 2013-01-29 21:41)

Pakkietiketti

Josi
2013-02-12 21:19

Tämän täytyy olla hyvin taitavasti naamioitu provo. Ei voi olla totta.

Otetaanpa vaikka Ruusulinna tai lähes mikä tahansa lavatanssipaikka, niin aina on naisenemmistö. Jossain Ruusulinnassa saattaa olla tuplasti naisia miehiin nähden. Kerran olin tansseissa Teeriharjulla pääsiäisleirin aikaan ja siellä oli 3-kertainen määrä naisia miehiin nähden. Koin senkin ihmeen, että nainen ei halunnut häntä vietävän takaisin hakuriviin, kun saaattoi jäädä viime tanssiksi. Pitkä ja tylsä alustus, mutta en ole kuin kerran nähnyt annettavan pakit, ja itse olen saanut joitain kertoja, 2.5 vuoden aikana, ja naamat on muistissa, ja muistan aina kävellä ohi. Huomioitavaa on, että en pääse pahemmin ulkonäöllä ja tanssitaidolla elvistelemään. Pakkien saamisen pieni pelko silti asuu sydämessä, niinpä haen aina toisessa aallossa, siinä vaihessa kun naiset jo ovat kääntymässä ja menossa takaisin penkkiin istumaan.

Ihannehaettava on tavallisen näköinen reilu ja mukava tavallinen suomalainen nainen, tanssihaluinen ja kykyinen perusihminen. Ekarivin pro-naisia en edes katso koskaan.

Toisena vinkkinä voisin antaa sen, että käy kaikki mahdolliset kurssit ja opettele tanssimaan niin hyvin, että naiset oikeasti nauttivat tanssimisesta kanssasi. Sen jälkeen ulkoisella habituksellasi ei ole minkään valtakunnan arvoa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu