TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Satulinnassa sekalaista (Humppis 2013-02-10 12:30)

Satumaisen nuorentuneesti remixin kera

Haaveilija
2013-02-11 12:03

Kummasti seura vaikuttaa ja sitä niin kuin nuortuu ikäisiään nuorempien seurassa :) Minulle riittää kun olen samassa paikassa vaikken juuri heidän seurassaan niin tällainen "uusintasovitus" edellisestä kelpaa vaikutuksen aikaansaamiseksi ;)

Loppujen lopuksi kun olen päättänyt onnistua niin tärkeintä on asenne ja tahto! Sitä vaan nauttii kaikenikäisten ja erilaisten osaajien kanssa tanssimisesta kun vaan hoitaa oman osuutensa yhteisestä tekemisestä (pääkoppa ml) sen mukaisesti! Tässä en voi muuta kuin kompata ja nostaa esiin H50:n mainio helmi.

Samalla haluan irtisanoutua siitä, että ajattelisin Humppiksen lailla rajaavani toivottaviksi tanssipartnereiksi vain riittävän osaavat. Toiseksi haluan pyytää anteeksi jos olen liiaksi kiusannut vaikeilla askelluksilla tai kuvioilla. Harmitukseni on voinut näkyä ulospäin, mutta se johtuu mm. seuraavista asioista:
- vientini on epäonnistunut
- olen "lukenut" tilanteen väärin ja en ole osannut sopeuttaa kaikkia kokonaisuuden (musiikki, oma osaaminen, tulkinta, toisen osaamisen/liikkumisen/seuraamisen tuntuma, hetken huuma jne) palasia yhteen
- olen mokannut itse muuten :o <3

Haasteita aion edelleen tanssimiseeni pistää peliin, koska onnistumisen ilo on moninkerroin palkitsevaa molemminpuolisesti - eikä huumoria voi samassa yhteydessä unohtaa matkalla onnistumisiin ;)
Jos Humppis on tässä jo "kadotettu sielu", niin en halua ajattelutavan valtaavan yhtään laajemmin alaa :)

Olenhan vain matkalla eteenpäin tai taaksepäin tai ylöspäin tai alaspäin tässä tanssin maailmassa ja matkalle osuu kaikenlaista mukavaa. Vaikka jotain tavoitteita ja määränpäitä on olemassa niin kyllä minulle matka kaikkine tanssikokemuksineen on tärkein.

Kirjoittajan avainsanat: ikä, liikkuminen, taito, asenne

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu