TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssivettä ja hyvää tuulta Kerholassa (Jerryjee 2013-01-07 0:08)

Kerholassa

Sepeteeus
2013-01-28 23:14

No eipä minulla ihan tavaks ole Kerholassa tullut kurvailtua, joskus muistan käyneeni viime vuosituhannen puolella, kun siellä jotakin tanssiohjelmaa nauhoitettiin.

Luottokaveri soitteli sunnuntaina puolen päivän maissa, että lähtisinkö vänkäriksi Kerholaan. En heti luvannut lähteä, piti vähän tuumata ja vajaa puolitoista tuntia riitti, että hyppäämpä "teinitytön" kyytiin ja ajelen 60 kilsaa ja sitten pääsenkin olee herrana vänkärin paikalla loppumatkan.

Kun eka naisten puolituntinen alkoi, tuntui aika nihkeelle, kun sai seinänokkosena seisoskella mutta sitten ku masurkat tuli, käänty tuuri hetkessä kun nuori neito niijata niksautti ja pyysi tanssiin. Sanoin, että pelastit koko mun tanssi-illan. Onneksi sain taituri daamille kuitata sitten miesten hakuvuorolla polkat.

Toka naisten puolituntisella meno oli jo parasta A-luokkaa, yhtään biisiä ei tarvinnu norkoilla ovenpieliä tukemassa. Lämmin kiitos daameille siitä.

Loppu miesten haulla tuli meinattuu vähän leppuutella penkillä istuen, mutta kyllähän sieltäkin tanssi-intoiset daamit mun löysi, eikä mua kahteen kertaan tarvii parketille pyydellä.

Finkkujen oljelmisto on mielestäni uudistunu hyvään suuntaan, mutta väliaika levyt oli mun mielestä syvältä hanurista valtettavasti.

Ilta oli onnistunut oikein hyvin tanssin ja mielialan kohennuksen suhteen. Olin kotosalla jo yhden aikaan yöllä, joten muutaman tunnin kerkesin nukahtaa ennen aamu kuuden herätystä duuniin. Kyllähän sitä vielä nuorena jaksaa :D :D :D

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu