TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ruusulinnassa, vaikka kuvittelin välillä, etten koskaan olisi enää tanssimassa. (Jivetär 2012-12-16 13:40)

Ruusulinnassa, vaikka kuvittelin välillä, etten koskaan olisi enää tanssimassa.

Jivetär
2012-12-16 13:40

Olipa kiva palata tansseihin. Kuvittelin tässä taannoin, etten koskaan enää tanssisi, mutta jee, olin elossa ja pystyin tanssimaan taas.

Voitteko ihmiset kuvitella, että olin sängyn pohjalla. Ajattelin, etten voisi enää koskaaan tanssia ja olin sen suhteen epätoivoinen. Oli aika jolloin käveleminenkin teki vaikeaa, koko syksy on ollut sen suhteen yhtä hel....iä, mutta tässä olin ja pystyin menemään tansseissa entiseen tahtiin. Kiersin vielä rokit ja polkat, mutta kyllä minä nekin vielä menen!

Oli siis ihan sama kukan Ruusussa soitteli, muttta Sinitaivas ja Foxpophan siellä oli. Oli siellä niitä miehiä ja naisia, tututtuja ja tuntemattomia. Sai tanssia ja olla tanssimatta. Mutta jokainen tanssittu peli oli minulle aarre. (Jopa se humppa jolla ei menty yhtään asekelta oikeassa tahdissa.)

Kiitos teille kaikille, jotka veivasitte kanssani! Ette arvanneetkaan, minkä ilon minulle toitte. :D

Kirjoittajan avainsanat: Ruusulinna

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu