TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
TTK (Fee 2012-11-24 6:36)

TTK

Stefanus
2012-11-26 11:31

Ensin täytyy todeta, että vaikka täällä on tuomareita arvosteltu joskus reippaastikin. Mutta paljon paremmin he ovat kuitenkin kartalla tanssimisesta, mitä keskimääräinen katsoja/äänestäjä. Vaikka Baba saikin ensimmäisestä tanssistaan täydet kympit kaikilta, mutta ei se nyt ihan niin hirveästi sytyttänyt. Itse tykkäsin eka kierroksella enemmän Disan ja Antonion jivestä.

Krisse varmaan vetää pisteitä katsojilta hyvällä huumorilla ja on muutenkin yleisönsuosikki. Mutta aika eri sarjassa tanssivat jiveä Matin kanssa.

Minusta Antonio selvisi valssista vähintäänkin tyydyttävästi, jos niin on, että ei ole ennen treeniviikkoa valssia tanssinut.

Minusta finaalipaikan tanssillisin perustein olisivat ansainneet Antonio ja Baba. Laulajat kyllä selvisivät osastaan hienosti. tuure Kilpeläinen on ollut yksi suosikeistani. (mielenkiintoinen kappale, missä lauletaan niistä eri vuosikymmenistä)

Kyllä minä olen tykännyt ohjelmasta. Jopa tuomareiden arviointeja olen mielenkiinnolla kuunnellut. Yllätävän hyvin ovat omat pisteet kohdanneet tuomareiden kanssa. (siksi kai tuomareita puolustankin)

Ja nythän taitavat jo soitella suosikin puolesta. johan tämä kertoo, että ei sillä tanssilla niin väliä. Finaalin saisivat ratkaista tuomarit.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu