TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssii tähtien kanssa 7.10.2012 (Vanha mies 2012-10-07 23:34)

Lavaväkeä enemmän / vähemmän?

Jami
2012-10-22 21:23

Twototango 2012-10-22 18:22 "En tiedä kuinka paljon TTK on lisännyt tanssinharrastusta, mutta ainakaan lavapuolella sen vaikutusta en ole huomannut mitenkään. Hyvä se tietty on, jos jotakin vaikutusta on. Alas päin kuitenkin mennään väkimäärissä ainakin ihan jokaisella niillä lavoilla, joilla minä tilannetta säännöllisemmin seuraan. Ja ihan niin selkeästi, että sitä ei voi olla huomaamatta."

En tiedä, millä lavoilla Twototango käy, mutta kyllä täällä etelässä niillä lavoilla, joilla itse käyn, väkimäärät ovat lisääntyneet. Itse olen aktiivisessti lavatanssia harrastanut reilut kuusi vuotta. Sinä aikana tanssiminen on muuttunut olennaisesti johtuen tilan puutteesta. Harvoin löytyy vapaata väylää. Yritän tietoisesti välttää ruuhkatansseja jättämällä väliin tiettyjen esiintyjien iltoja mutta silti ruuhkat on paremminkin sääntö kuin poikkeus.

Olisiko tanssien järjestäjiltä saatavissa virallista tietoa myytyjen lippujen määristä pidemmältä aikajaksolta? Vai kuuluuko tuollaiset asiat liikesalaisuuksiin?

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu