TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Juha Vartiainen -komea ääninen mies (Lurjus 2012-07-09 15:50)

Arveluttavaa

Haaveilija
2012-07-11 16:21

Väkikadosta ei ollut tietoakaan maanantaina - silti mainiosti sai tanssia - suuri joukko kyllä teki väistöliikkeen kalliolle. Huolestuttaa/arveluttaa kuinka suuri on vastaliike seuraavalla kerralla. Tahtoo olla usein ylilyöntejä nuo korjaavat toimet, jos jotakin haittasi... toivottavasti ei!

Ylex tämän päivän lähetyksessä todettiin muuten yleisenä totuutena, että lavatanssi on nousussa ja että sen dissaaminen on poissa muodista - olisikohan cityhumpalla (Elokuu, GG Caravan) ja asenneiskelmällä (Mariska & Pahat Sudet) murrettu aitoja!?!

Arveluttavaksi ovat ei-tanssivat ystäväni mieltäneet tanssimisen - pohtivat kerrankin, että ethän vaan siellä joudu kiusallisiin tilanteisiin... no-vain-tanssimassa on heille vieras ajatus ;)

AA ja 4S ovat tällekin kesälle koettu ja hauskaa on ollut ja vauhtia on piisannut fiilistelyä unohtamatta! No mullehan (melkein) kaikki käy... Asenne ratkaisee :)

Mulle sopii alittelubiisiksi mainiosti Siideripissiksen tuossa taustalla soidessa tuo aiemmin täällä mainittu "Jaksaa vanhakin..", mutta jalkaa alkaa vipattamaan myös tämän tahdissa [linkki] - tanssi(lliset)liikkeet videollakin kohdillaan ja ennenkaikkea asenne! Reijolta valitsen mieluusti tämän! Onkohan arveluttavaa avarakatseisuutta? Tulee vaan mieleen rumbatuntien upea biisikattaus - kiitokset vielä vuosien jälkeen Tainalle!

Ja minun mielestäni Grapponian on turha arvella tekevänsä "väärin" - kyllä sinne mukaan sopii - jatkakaa valitsemallanne linjalla! Itse käyn hämmästyttämässä (itseäni?) mitä arveluttavammissa paikoissa. Eikä omien erilaisten näkemysteni kirjoittaminen ole varsinaista kuittailua muille - jollei nyt sentään (vähän) jotain piikkiä :)

Kirjoittajan avainsanat: lavatanssi, suosio, epäilys, videot, esittäjät, tanssimusiikki, seura, *ilu

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu