TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ja kerran vielä ... Jenkkapirtille (Ytp 2012-06-03 11:55)

WTF eli suomeksi perhana

Ytp
2012-06-04 8:38

meidän tanssikerran jälkeen sä vielä ilmoitit, että mun kanssa on vaikea tanssia :'(

Siis nyt jos ihan noilla sanoilla olen asian ilmaissut, niin olen kyllä tarkoittanut vähän eri asiaa kuin sellaisenaan voisi ymmärtää. Vähän, tai siis hyvinkin paljon juurikin tästä samaisesta asiasta on ollut kyse, että tunne omasta riittämättömyydestä nousee esiin, kun tietää ja tuntee, kuinka hyvä tanssija toinen on, ja mihin hän pystyisi osaavan viejän parina.

Aivan sama tunne tuli nyt Jenkkapirtillä, kun katseli, kuinka nämä viehättävät daamit saivat tanssia ja silminnähden nauttivat näiden "ammattilaisviejien" käsittelyssä. Ei todellakaan sen jälkeen ole pokkaa mennä pokkaamaan yhtään ketään.

Ja se tunne tappaa tehokkaasti tanssihalut.

Olen sanonut tuon saman lausahduksen myös eräälle toiselle muodossa "sinun kanssa on aika vaikea tanssia näitä hitaita". Hänkin taisi ymmärtää ajatukseni muulla tavoin kuin mistä se oikeasti juonsi. Siis siitä, että hitaan tanssiminen on silkkaa nautintoa sivuvaikutuksineen. Ehkä olen vähän vaikeaselkoinen sanavalinnoissani.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu