TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ja kerran vielä ... Jenkkapirtille (Ytp 2012-06-03 11:55)

Riutalla

Nadi
2012-06-03 23:24

Ensin ajattelin lähteä Riutanharjulle

No olipas harmi, ettet tullut :( ..tai no.. en tietysti tiedä miten siellä olisi miesnäkökulmasta ollut "viehättäviä daameja" ..mutta olisit taatusti päässyt (lue: joutunut :P) ainakin yhden (vähemmän viehättävän) varvasvaivaisen daamin hakemaksi! :P XD

Mulla oli kamalan hauskaa ihan jo senkin takia vaan, että ylipäänsä pystyin tämän varpaan kanssa tanssimaan! Ei siihen näköjään muuta tarvita mun kohdalla, että olen onnellinen ja tyytyväinen XD ..paitsi tietysti tarvitaan "viehättäviä kavaljeereja" ..mutta niitä nyt on aina joka paikassa! Nytkin toinen toistaan ihanampia tanssittajia riitti tarpeeksi vaikka en siihen riviin oikein viitsinyt mennäkään kun ei ollut tarjota ihan "priimaa tavaraa" tanssitettavaksi :-/

Ei sitä näköjään tarvita kuin lyhytkin vammautuminen niin taas tajuan kuinka paljon mä tanssimista tarvitsen ja kuinka elämästä vaan puuttuu niin iso ja tärkeä osa ilman sitä! Ja siis tämä koskee sitten taas minua - muilla taas muita kokemuksia ja jotkut on puolestaan huomanneet, että elämää on ilman tanssimistakin - mä totesin eilen taas, että mulle ei valitettavasti oikein ole. Ja "valitettavasti" siksi, että elämä on epävarmaa ja koska vaan voi sattua mitä vaan ja tanssiminen voi loppua. Siksi mielummin olisin ihminen, jolle tanssiminen ei ole kovinkaan tärkeää. Mulle se valitettavasti on.

Normitanssitossuja en saanut jalkaan - liian kapeat ja varvas protestoi heti :'( Onneksi oli mukana ne iänkaikkisen vanhat risat ja reikäiset ja moneen kertaan liimaillut ja ommellut ja maalatut rakkaat eläkkeelle jääneet tossut - niissä on kaikille varpaille tilaa ja niillä sitten mentiin! :D :D

Siitä "Rytmiorkesterista" en kyllä ollenkaan tykännyt :( ..siis tanssimusiikkina en tykännyt - varmaan se jossain muussa ympäristössä tms on ihan ok mutta ei se kyllä tanssimaan innostanut se musiikki ihan muutamaa biisiä lukuunottamatta. Sinitaivas nyt on Sinitaivas ja hyvähän se on.. mutta kaikkihan ne biisit osaa ulkoa kun ne on "aina jokapaikassa" ..mutta siis eihän siinä muuta valittamista ole! :)

Ja latobaari oli auki - JEE!! Kahvilan puolella voileipien taso huolestuttavasti laskenut!!! >:( - kamalan pieniä ja rupuisia!!! >:( Haluan ne hyvät muna-anjovisleivät takaisin!!!! >:(

Tanssittajissa pitäydyin aika tuttuihin ja turvallisiin - jalkavammaisena kyllä valitettavasti joutuu nirppailemaan! Terveillä jaloilla tanssin vaikka kenen kanssa ja aina on kivaa ja voin tehdä omiani vaikka mies nyt olisi ihan ekaa kertaakin pappia kyydissä ..mutta kun joutuu suojelemaan omaa terveyttään niin kyllä täytyy valitettavasti todeta, että on viejällä ja viejällä eroa kuin yöllä ja päivällä!! Muutama harvemmin tanssittava ja yksi ihan outokin osui hakemaan ja olin oikeasti aika vaikeuksissa niiden kanssa! :'( Jouduin kuitenkin pitämään 70% huomiosta varpaassa ja 20% ympäristön tarkkailussa ..joten vain 10% jäi sille viejälle! Hyvän viejän kanssa se riitti siedettävään seuraamiseen ja se tanssi toimi edes jotenkin vaikkakin olin kyllä normia huonompi seuraaja :'( Huonommin toimi niiden viejien kanssa, jotka itse venkoili vähän minne sattuu eikä oikein tienneet mitä olivat tekemässä ja joilla se vienti oli hiukan epämääräistä. Se olisi terveenä kyllä ollut siis seurattavissa ihan ok mutta nyt tarvitsin niin paljon enempi varmuutta siihen vientiin, että huomasin miesten erot tosi selvästi! :o Jotenkin en ole oikein ajatellutkaan asiaa aikasemmin kun olen vaan tanssinut ihan tyytyväisenä kaikkien kanssa. Mutta eilen kun jouduin hajauttamaan sitä omaa huomiotani niin tosiaan havaitsin ihan megasuuria eroja :o Tavallaan aika mielenkiintoista!! Ja siis ihan kivaa oli kaikkien kanssa, en mä sitä sano ..toisten kanssa vaan pelkäsin koko ajan jalan puolesta ja jouduin skarppaamaan kamalasti kun se meno oli niin epämääräistä. Toisten kanssa pystyi tanssimaan aika normaalisti ..ja sitten oli niitä muutamia, joiden kanssa en koko varvasta edes muistanut kun siinä vaan oli taas niiiiiiiin hyvä ja helppo ja turvallinen ja tasapainoinen olla :)

Ihan hitsin hauskaa ja vähän kuin Linnanmäellä oli ne swingfuskusalsat ..vai mitä ne nyt oli.. ihanaa kun sai pyöriä ja pyöriä ja pyöriä!!!! XD ..voi kun muutkin miehet osaisi ja antaisi pyöriä noin paljon - useimmat vaan ehkä joskus kerran biisissä pyörittää jonkun kaksi kierrosta :( :( :(

Ja kivat "salsat" pääsin tanssimaan - vaikka nyt silloin sattuikin tulemaan kait jenkkamusiikkia ..mutta "who cares!?" XD XD Bugg oli kaikkein haastavinta varpaalle ..joutui kyllä kamalasti soveltamaan :O ..onneksi oli tuttu ja turvallinen viejä, jonka tyylin tuntee ..ne oli ehkä multa kuitenkin illan heikoimmat tanssit kun ei jäänyt viejän kuuntelemiseen edes sitä 10%:a ..ehkä 0,1 :-I ...kiitos kärsivällisyydestä! Ja yhdet buugit yritin tanssia - ne oli ne illan toiseksi huonoimmat ..kun oli vielä niin nopeat, että ei ollut varaa yhtään virheaskeliin ja joutui skarppaamaan ihan kamalasti ..siinä ei kyllä paljon musiikkia tulkittu ..niistä myös nöyrä anteeksipyyntö ja ensi kerralla paremmin! :) Sitten pohjoisen turismolle kiitokset aivan ihanasta lähikontaktitsatsaasta - justiinsa näinä hetkinä sitä monesti ajattelee, että kumpa useampi mies vaan rohkenisi sanoa, että tanssin mielummin "eilajinomaisesti" - kun se vaan on monesti niiiin paljon kivampaa! :) "Kesätanssittajaa" ajattelin ensin vältellä kun ajattelin, ettei ole mitään tarjottavaa sille tässä kunnossa.. mutta en sitten (tietenkään) voinut vastustaa kiusausta kun niin harvoin nähdään.. ja siinä sitten tyyppiesimerkki viejästä, jonka kanssa tanssiessa en muistanut mulla varpaita olevankaan - saati, että niissä olisi jotain vikaa XD XD

Tänään meinasin Tirvalle mutta varvas sanoi, että hän haluaa nyt vähän toipua. Joten toivutaan täällä kotona ja kerätään voimia keskiviikoksi Paville :D

Vaan ehkä tästä kesästä vielä hyvä tulee! Kaikenlaista kivaa on "ilmassa" ;P

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu