TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssitourneella - vahvistuuko lapsenusko? (Jerryjee 2012-05-01 14:04)

Tanssinetin konkarit?

Raipe
2012-05-06 0:46

Millä määritellään että on tanssinetin konkari, onko se pinssin väri, kirjoitusten määrä, täällä savutettu auktoriteetti vuosien aikana, vai millä ??? Onko tanssinetti konkari yhtä kuin lava konkari, tai rumemmin tanssinetti keskustelu pro. Olen nyt vajaan viikon osallistunut keskusteluun ja tullut siihen tulokseen että täällä toimi samat lainalaisuudet kun lavallakin, on omat keskustelu piirit joihin uusien vaikea päästä, uusiin suhtaudutaan varauksella, mutta jos on nuori ja nainen, niin vahat miehet innoissaan ottamassa avosylin vastaan ja kaikki mielipiteet on kullan arvoisia. Itse en odottanutkaan mitään vastaanottoa, mutta eipä kukkaan toivottanut tervetulleeksikaan, paremminkin itsekkäästi vähän tönitään. Samat ihmiset pyörittävät keskustelua pilkkua viilaten jostakin sanamuodoista, ikäänkuin se olisi tärkeää tanssimisen kannalta. "Keho, aivot, sydän" - sydän, aivot, keho. Vain tanssimassa - vainvain tanssimassa ym. Yksinkertaisesti yhdyn tähä "Käyn tanssimassa tanssimisen ilosta - ilman etuliitteitä". Ja lisään vielä, -ja ilman tanssi.netti keskustelua. Vajaa viiko riiti todeta, että ei ole tämä foorumi minua varten. Toiset kirjottaa vaan, toiset tanssii ja jotkut tekee molempia, minä poika vain tanssin. Heissulivei vaan tanssi.netti keskustelu proot. Tanssi.net on hyvä, mutta kiitos ilman keskustelu palstaa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu