TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pavilla epäseksuaalisesti vaintanssimassa (Pia M 2012-04-28 11:29)

Vain tanssimassa

Raipe
2012-05-04 17:15

Saatan olla väärä henkilö komentoimaan tätä, koska en ole asiaa koskaan miettinyt siitä näkökulmasta, että onko tuo tai olenko minä tansimassa, VAIN tanssimassa, vai sillä silmällä tanssimassa tai...

Nyt kun ajattelen asiaa, VAIN tanssimassa, niin herää kysymyksiä:

Kuka voi sanoa tietävänsä, että joku on VAIN tanssimassa, mistä sen voi tunnistaa jos kyseenomainen ihminen ei sitä ääneen sano?

Kuuleeko lavoilla paljonkin kyseisiä lausahduksia, vai onko vain olettamusta? Minulle ei ainakaan kukaan ole niin sanonut, enkä ole ajatellut kysyäkkään tai kertoa itse.

Voisiko taustaoletus (VAIN tanssimassa) olla sitä, kun ei saa erityistä tai riittävää huomiota tanssiparilta, jolta sitä jopa toivoisi saavansa ja sitten pettyneenä ajattelee, että tuokin on vain tanssimassa?

Mietinpä nyt itseäni (sinkku). Uskon että olen saman illan aikana sekä tanssimassa, VAIN tanssimassa että sillä silmällä tanssimassa ja jopa kunto tanssimassa, riippuu vain siitä kenenkä kanssa tanssin. (tuntematon, aloittelija, taidoton, tanssikaveri, ihastus, tyttöystävä, vaimo, kylmä minua kohtaan, ei silmälle sopiva ym.)

Täytyy sanoa, että kun itselle sattuu ei sopiva tanssipari, niin kyllä siinä silloin on VAIN tanssimassa. Silti yritää parhaansa sen 2 tahtia ja toivoo vaan ettei tunnetila näkyisi mitenkään hänelle. Harmi vaan, yleensä tälläisen jälkeen tulee entistä kiirempi hakemaan uutta ja sopivempaa. Ei me vaan kaikki sovita yhteen, vaikka kuinka yrittäis.

Eli näihin kiireisiin vaihtoihin olen syyllistynyt itsekin. Nimittäin jos haluan tanssia niiden minulle sopivien tanssijoiden ja tottakait mieluiten niiden ihastusten kanssa, niin yleensä kiirettä saa pitää, eikä silti aina ehdi. Tämän tietäen, ymmärrän myös naisten kiireen, enkä millään koe sitä epäkohteliaana, paremminkin huumorilla hoputan että hopi hopi. Eikä sitä kiirettäkään sitten enää ole, kun tanssi tai jokin muun yhteys löytyy. Sitten tanssitaankin tuplat ja riplat tai vaikka loppu ilta.(Tiedä mitä jännää taas tänään tansseissa syntyy).

Se tuo ihmismieli tuppaa vaihdella ja voihan sitä varsinkin näin sinkkuna, jo tansseihin lähtiessä päättää, millä tyylillä lähtee. Se ei vaan tahdo mennä oikein suunnitelmien mukaan. No, ehkäpä sitten Illan päätteeksi voin kysyä itseltäni, millä lailla olin tanssimassa? Luulenpa vastaukseni olevan, Sillä silmällä.

Lavojen kirosanoja: pro-tanssijat, nirpat, kopterit, VAIN tanssimassa... ?

Terveisin. Pihalla ehkä koko aiheesta, mutta ei sillä niin välii että haittais. Ehkä parempi kun ei miettis näitä ollenkaan ja tanssis vaan sydämmensä kyllyydestä ja niin aion tehdäkin. Mukavaa tanssi-iltaa kaikille.

Kirjoittajan avainsanat: vain tanssimassa

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu