TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Vapputanssit (Jivetär 2012-05-01 11:32)

Viinaton vappu

Jami
2012-05-02 17:54

Raipe ”Itse läksin myös tansseihin vappuhumun toivossa, pukeutuneena värikkäisiin vaatteisiin, peruukkiin, serpentiiniin ja jopa oma ilmapallokin oli mukana, mutta kun saavuin paikalle niin jouduin pettymää pahemman kerran kun huomasin että olin tullut normaaliin tanssi-iltaan jossa kaikki olivat pukeutuneena niihin samoihin vaputtomiin vaatteisiin, jopa ilmeetkin olivat samoilla peruslukemilla kuin normaalisti.”

Mielestäni vapun juhlintaan voi jokainen valmistautua oman harkintansa mukaan. Ei ole pakko pukeutua pelleksi jos ei halua. Mutta saa myös näyttää pelleltä jos haluaa. Itse Mäntsälässä olleena näin muutamia tanssijoita haalareissa, muutaman puputyttön, ylioppilaslakkeja useita jne. Hyvin sopivat joukkoon, eikä varmasti kukaan pahoittanut mieltään siitä.

Jos olisin halunnut nähdä paljon vappuhumua olisin mennyt ravintolaan tai vaikkapa Helsingin kauppatorille, mutta kun en halua sitä enää. Haluan myös vappuna olla selvien ja selväpäisten ihmisten joukossa ja pitää tavallani hauskaa. Ei voi rekvisiitalla ja etukäteen päättämällä päättää, että nyt on hauskaa, vaikka alla olevassa linkissä niin väitetäänkin.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=WtDFo1sO4sk

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu