TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tasa-arvo (Tester 2012-04-30 10:16)

Tasa-arvo

Raipe
2012-04-30 16:05

Tasa-arvo KYLLÄ, mutta miksi niin voimakkaasti vielä viljellään karkauspäivää ja miksi mielestäni naiset edelleen odottavat että miehet tekevät ensin aloitteen tai kosivat jos kosivat ja uskaltavat. Tämäkin on toki muuttumassa, mutta mielestäni aivan liian hitaasti, kuten myös miesten/naisten haku sekahauksi. Kannatan sekahakua ja sen myötä sitä, että kaikki ymmärtäisivät että pakit kuuluvat asiaan ilman mitään itsetunnon alenemista, koska sekahaun myötä pakkien saanti molemminpuolin tulee lisääntymään. Itse kannattaisin myös sitä että naiset antaisivat minnulle rohkeasti vaan pakit (mutta kohteliiasti ja selkeästi)mikäli en kiinnosta tanssillisesti tai muuten, kerran se vain kirpaisee ja jos nyt edes kirpaisee, koska itse olen jo älynnyt, ettei sitä kaikille kelpaa. No, ajan kanssa tulisi ainakin selväksi ketä voin hakea ja ketä en, tämä tosin toimii aika hyvin jo nytkin. Itse tanssin sellaisten kanssa jotka herättävät mielenkiinnon joko tanssillisesti tai muuten ja toisinpäin, eli ovat minusta jotensakin kiinnostuneita. Mikäli tälläisiä naisia ei löytyisi tanssipaikoilta missä käyn, niin voisin samantien etsiä itselleni toisen harrastuksen jossa kokisin viihtyväni ja mikäli en pystyisi elämään ilman tanssia, niin soolotanssi tunteja on vaikka kuinka paljon ja yöklubeissahan voi tanssia yksinään, silloin on viihteellä ja todellakin VAIN JA AINOASTAAN, VAIN TANSSIMASSA . Tanssimisen tulee olla hauskaa ja iloista tunteitten ilotulitusta, joka toimii yleensä samankaltaisten ihmisten kanssa. Onneksi itse saan runsainmitoin palautetta siitä kuinka hauskaa on ollut tanssia kanssani ja kun se tulee aidosti ja vilpittömästi, niin siihen on helppo yhtyä ja sitä haluaa lisää ja lisää, aina vain lisää. Kaiken lisäksi se kaikki muu vipinä siihen päälle, kaikkine tunteineen, ihastuksineen ym. se on se oikea tanssin suola, niin ja unohtamatta basilikaa, oregaanoa ja muita tilanteeseen sopivia mausteita. Muutenhan sitä ihmiset tanssisivat yksinään, lavoillakin. Hei pitäiskö kokeilla tänään, koko ilta yksin tanssia. Mitäpä naiset olisitte mieltä? mies menee yksinään soolo cha chaata, soolo rumbaa, tangoa, foksia tai yksin ne ihanat hitaat ja vieläpä silmät kiinni. Sanoisin vain tanssitutuilleni, olen VAIN TANSSIMASSA. Ei, ei sittenkään, pois tuo ajatus minusta, eihän siihen edes löydä sitä oikeaa tunnetta ja senhän voisi tehdä kotona ja ihan ilmaiseksi, HEI IHAN OIKEESTI, KAIKKI MERKITSEE!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu