TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjulla (Alfia 2012-04-22 12:12)

Riutanharjun reissun jäkeen taidan pysyä kotona tai sitten ei...

Marikki
2012-04-23 18:33

Ei se hakeminen ole loppujenlopuksi kiinni mistään kiitoshauista. Jos niihin joskus on ollut aihetta niin harvemmin olen kuitenkaan juuri heitä löytänyt tai ehtinyt hakea siinä naisten rynnistyksessä.

Mulla vaan käy niin että lähden tansseihin reippain mielin, ajatuksella että nyt käytän naistentunnin hyväkseni oli mikä oli. No Ruusulinnassa ja Mäntsälässä on vain se myöhäinen tunti naisille. Kun ei kolmeen tuntiin tee muuta kuin nouse kahden kappaleen välein sinne naisten röykkiöön seisomaan ja sitten koittaa sieltä tanssivien parien välistä peruuttaa takaisin seinustalle niin se hakuinto vaan häviää. Kai sen pitäisi kasvaa mutta mulla ei niin tapahdu.

"Enhän olisi saanut tanssia kolmea paria enempää koko iltana, jos hakisin vain niitä, jotka ovat minua hakeneet:)" Kolme hakua ilmeisesti siis kuitenkin + heille ne kiitoshaut jos sille tuntuu = enemmän tanssittuja pareja kuin vaikka mulla hyvänä iltana :)

No tämä saa nyt jäädä myös viimeiseksi kirjoituksekseni tästä asiasta, ongelma on mun päässä ja siinä että se Kiira Korven ulkonäkö ja ikä on tosi kaukana :) eikä mulla ole kaunoluistimiakaan vaan luistimet kiinnitetään vaelluskenkiin.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu