TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjulla (Alfia 2012-04-22 12:12)

Riutanharjulla

Speedy
2012-04-23 14:36

Jokaisessa kohdassa mihin itse olisi sovittanut jonkun hauskan yksityiskohdan niin bändi soittikin suoraan ja tylsästi ilman laaksoa ja kukkulaa eikä siihen biisiin tullut yhtään mitään "tulkittavaa" ..en tykkää kyllä tuosta sanasta mutta ehkä se kuvaa nyt tilannetta parhaiten.. Ja sitten kun kuuntelin sen jälkeen muutenkin "sillä korvalla" niin ihan liikaa tuli mun makuuni sillä tavalla tasaisen tappavasti soitettuja biisejä. Enkä kerro kumpi bändi oli kyseessä kun en halua moittia sinänsä kun en itse osaa soittaa ollenkaan ja kun kyllähän noita tanssii ..sen vaan huomaa silloin kun olisi hyvä mahdollisuus tanssia enempi ja sitten ei olekaan mitä tanssia :( ..jos nyt joku tästä sepustuksesta ymmärtää mitä tarkoitan.

Tälläistä tasapaksua soittamista tuntuu joskus esiintyvän turhankin paljon. Se tappaa aika hyvin tälläisen tavallisen tallaajan muutaman kuvion tulkinnat;(.

Elä kerro, mutta kyllä kyseisen orkesterin kappaleet niinkuin Veronica, Grand Hotell ja pari muuta heidän ns bugg kappalettaan on sellaisia että ei tulisi mieleenkään ostaa tuollaista cd levyä edes vihamiehelle;)

Niin ja kiitos sinulle kivoista tansseista pitkästä aikaa... Eiköhän sitä näin kesällä tule törmäiltyä useammin.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu