TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjulla (Alfia 2012-04-22 12:12)

Riutanharjulla

Nadi
2012-04-22 18:24

Sinnepä lähdin sitten minäkin lopulta vaikka aattelin päivällä kaupassa käydessäni, että ei ole mitään mielipuolta lähteä pakkasessa kesätansseihin ja että pipahan siellä pitää päässä olla :( Mutta kun luottokuski numero kaksi ihan kotoa lupasi hakea :P ..ja kun luotin siihen, että se sitten vähän tanssittaakin jos vaikka kukaan muu ei hakisikaan.. ja kun aurinkokin rupesi paistelemaan niin ei se tunnelma sitten huono ollutkaan lähteä. Ja tanssittihan tuo kuski ja hyvin tanssittikin! :D Niin kuin aina tanssittaa - erityiskiitos siitä tsatsaasta - pitkästä aikaa sain jotain itestäni irti, ei ole oikein irronnut tästä tönkkösuolatusta pötkylästä lattarifiiliksiä aikoihin :'( - nyt edes vähän sinne päin ja oli kyllä viejän ansiota! :D

Oli hiukan tietty hassua istua siellä Latobaarissa terassikautta avaamassa lumikinosten keskellä hytisemässä - mutta pakkohan se oli kun olut Latobaarissa kuuluu Riutan avajaisiin! XD Joku varoitti, että palellut siellä ..mutta eihän kesällä voi paleltua ..nimimerkillä "ääni käheänä" :P XD Yleensä sieltä ulkoa on kiva katsella tanssimeininkiä mutta nyt ei nähnyt mitään kun ikkunat oli ihan huurussa :-/ ..joten enempi viihdyin tällä kertaa sisätiloissa kuin monena aiempana avajaisiltana. Kiitokset kuitenkin niille urheille paleltujille, jotka siellä "kesä"terasilla kävi hetken seurana viihtymässä ..ja pikaisia paranemisia teillekin! :P XD Ja kiitos vanhalle "pitkästäaikaa" tutulle hauskoista ..tai siis hauskasti kerrotuista.. "lapsellisen elämää" -tarinoista ja illan parhaista nauruista! XD

Tuli kyllä tanssittuakin :D Hetken hain omaa tämän vuoden "paikkaani" mutta löysin lopulta oman kivan lyhtypylvään, jonka juurella oli kiva tönöttää. Naisten tunnilla pitää sinne ryysikseen tietty - *yäk* - mutta muuten meinaan pysytellä siinä pylvään turvassa! XD Nyt ei tosin ollut juuri mitään ryysistä kun vähemmän oli porukkaa kuin olin oottellut! :O Varmaan moni on niin tottunut avaamaan Riutan kautensa juuri Vappuna, ettei nyt osannut lähteä vielä tähän aikaisempaan avaukseen ..että monta odotettua kesätanssittajaakin loisti poissaolollaan vaikka olin kovasti jo kohtaamista odottanut:( Yhden "tavallaankesä"tanssittajan sain onneksi näppeihini piiiiitkästä aikaa ja muistin miehen kyllä ihanaksi mutta en silti ihan noin ihanaksi! :D Jo senkin yhden tanssin takia olisi kannattanut lähteä! Se on niin hienoa kun ei koskaan tiedä mihin päin seuraava askel menee ja ei voi muuta kuin vaan olla ja luottaa ja sitten vaan mennään ja se tuntuu niin hyvältä! :)

Muut tanssittajat olikin Talvi"Ferrareita" :P ..erästä tunnettua kirjoittajaa lainatakseni.. XD Joskus olen mietinyt, että eikö tuolla lavoilla oikeasti enää Ladoja käykään vai eikö ne vaan ikinä satu hakemaan mua? Kun oikeasti kaikkien kanssa on kiva tanssia - eikä tämä nyt ole mitään kukkahattuhymistelyä vaan eilistä iltaakin kun mietin niin ei yhtä ainoaa "huonoa" tanssia ollut! :)

Yhtään uuttakaan hakua ei kyllä tullut ..ei kun paitsi muuten tulihan!! :O Kiitokset ja terveiset sille miehelle, joka ekalla naistenhaulla siinä haki mua ..kun ei ollut havainnut naistenhakukylttiä siis.. Yritin etsiä kaveria myöhemmin toisella naistentunnilla mutta en löytänyt - olisi pitänyt painaa tarkemmin ulkonäkö mieleen! :( Oisin halunnut tanssia toisetkin kun oli niin kivaa :) Toivottavasti törmätään toisenkin kerran! Itse tuli haettua yhtä outoa - siis "outoa" vastakohtana "tutulle" XD - ei siinä muuten mitään outoa ollut, kiva tuttavuus tämäkin.. jänskä oma tanssityyli! :D Hyvä kun tulee löydettyä uusia kivoja tanssittajiakin aina välillä - vaikka hankalaahan se alkaa olla kun tuollakin katselin siinä jossain vaiheessa, että 90% naamoista oli ihan tuttuja!

Musiikista voisin kerrankin kirjoittaa myös jotain.. Siis vaikka en musiikista mitään ymmärräkään niin satuinpahan siinä yhdet biisit juuri tanssimaan tietyn miehen kanssa, joka on täysin ilmiömäinen musiikin kuuntelija ja poimii jokaisen breikin ja jokaisen kivan yksityiskohdan sieltä musiikista ja mm siksi sen kanssa on niin hauska tanssia kun voi nauttia musiikin yksityiskohdista ja tietää, ettei tarvi miettiä semmoisessa kivassa kohdassa kuuleeko se kaveri ja tanssiiko se sen vaiko eikö kun kyllä se huomaa ja tanssii. Ja siksi juuri tajusin kuinka tylsästi ne biisit oli sovitettu ja soitettu. Jokaisessa kohdassa mihin itse olisi sovittanut jonkun hauskan yksityiskohdan niin bändi soittikin suoraan ja tylsästi ilman laaksoa ja kukkulaa eikä siihen biisiin tullut yhtään mitään "tulkittavaa" ..en tykkää kyllä tuosta sanasta mutta ehkä se kuvaa nyt tilannetta parhaiten.. Ja sitten kun kuuntelin sen jälkeen muutenkin "sillä korvalla" niin ihan liikaa tuli mun makuuni sillä tavalla tasaisen tappavasti soitettuja biisejä. Enkä kerro kumpi bändi oli kyseessä kun en halua moittia sinänsä kun en itse osaa soittaa ollenkaan ja kun kyllähän noita tanssii ..sen vaan huomaa silloin kun olisi hyvä mahdollisuus tanssia enempi ja sitten ei olekaan mitä tanssia :( ..jos nyt joku tästä sepustuksesta ymmärtää mitä tarkoitan.

Mutta kaiken kaikkiaan hauska ilta - kotimatkakin sujui rattoisasti kokemuksia vertaillessa ;P

Oiskohan viikon kuluttua enempi terassiseuraa jos lähtisi ottamaan uusiksi?.. ;P Tosin kun päivän puurtaa vapaaehtoistyössä (en kerro missä, ettei tule mainostusta XD) niin voipi olla, ettei jaksa enää lähteä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu