TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Taas Ruusuinen lauantai (Nadi 2012-03-04 16:06)

Mittailua

Drago
2012-03-05 12:53

En ota kantaa tuohon pukeutumisasiaan sen enempää, kuin että minun puolestani jokainen saa vetäistä päälleen mitä tykkää. Jos minä en niistä vetimistä tykkää, niin eihän minun ole pakko niitä itse päälleni laittaa.

Tuosta rivin mittailusta ja edestakaisin kävelemisestä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olen huomannut saman ilmiön ja siinä tosiaan tulee halpa olo. Olen itseasiassa kerran antanut suoraan pakit tyypille joka käyttäytyi näin. Hän kulki kaksi-kolme kertaa koko naisten rivistön päästä päähän ja varsin estottomasti tuijotti suoraan ja yksinomaan vain naisten rintoja. Käveltyään useamman kerran, hän ilmeisesti päätti, että juuri minun rintavarustukseni miellytti hänen silmäänsä eniten ja (edelleen katse kohdistettuna rinnuksiini) kysyi tanssimaan. Annoin pakit, koska minua yökötti ajatuskin tanssimisesta ko. tyypin kanssa. Taisi olla pikkujouluaikaa silloin, eli en tiedä oliko tyyppi satunnainen tanssija tai muu pikkujouluilija, mutta humalaiselta hän ei vaikuttanut. Tapaus jäi mieleen erittäin epämiellyttävänä, useimmiten lavoilla ei tällaiseen törmää.. kapakoissa sitten senkin edestä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu