TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Sekahaku ja hakujen sekaisuus (MLeena 2012-01-30 20:06)

Sekahaku ja hakujen sekaisuus

Eevu73
2012-03-03 14:54

Joopa joo, sama aihe vuodesta toiseen, vain kirjoittajat vaihtuu. Mä en ole nirppis (tietääkseni) mut minua pidetään sellaisena, omilla kotilavoilla on haku heikkoa, kauemmas mennessä kelpaan kyllä. Olen mielestäni tavallinen ( Jerry tietää et olen, paitsi et se joutuu repeileen kesken tanssimisen mun hölmöilyille..)jotkut sanoo että olen PRO (mikä ihme sekin muka on??)ja mua ei saa "tavikset"(mitä nekin on??) hakea. Osa pitää minua ylpeänä ja siksi karttaa ja osa jättää hakematta mun harrastusstatuksen vuoksi.

Kaksi asiaa on varmaa, Bleyerit ja keikkafleece on varma karkoitus. Vaikka kuinka rakastan punaista, niin näkyy olevan vaan vakiintuneiden tangoparien käytössä ja sillä värillä haetaan vielä vähemmän. Eli summa summarum: Ei tyllejä, ei punaista, ei Bleyereitä, ei nirppisriviä, ei liian näkyviä harrastusstatuksia tai tunnisteita, eikä liian hyvää tanssitaitoa. Sit pääsee tanssimaan, ilmankos sitä penkkiä saakin kuluttaa......mutta yhdestäkään en luovu, en ees penkin kuluttamisesta. Nim.m. edelleen SAA hakea.

Kirjoittajan avainsanat: sekahaku, nirppis, blayerit, pro

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu