TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Satunnainen tanssiminen (Nadi 2012-01-03 14:34)

Itsensä vertaaminen muihin

Nadi
2012-01-04 0:11

No ainakin se ero noissa mainitsemissasi on, että ne ovat kaikki yksilölajeja.

Joo niin toki onkin - ja ehkä siinä on osa totuutta mutta ei se voi koko totuus olla.

Jos siellä lavalla tanssii sen oman myöskin satunnaisen tanssijaparinsa kanssa tai tulee yksin mutta hakee toisen sukupuolen satunnaisia tanssijoita ..niin kuin nyt olen kuvitellut tässä olevan tilanteen niin miksi kokee, ettei sinne voi mennä jos siinä samassa tilassa tanssii omalla tavallaan omia tanssejaan joku "harrastelijaporukka", joka kuitenkin pyörittää vain toisiaan eikä siis ole ollenkaan häiriöksi näille satunnaistanssijoille?

Mä kun ainakin olen ymmärtänyt tämän koko ongelman niin, että ei ne satunnaiset tansseissakävijät tai "tavistanssijat" (lainausmerkeissä koska en edelleenkään halua jaotella ihmisiä) edes halua siihen harrastelijajoukkoon sotkeentua vaan nimenomaan haluaisivat sen lavan itselleen ja ne harrastelijaihmiset kokonaan pois sieltä lavalta muualle jumppaamaan.

Että siis sitä en ymmärrä miksi se toisenlaisen ryhmän pelkkä paikallaolo samassa tilassa karkottaa? :o Että miksi ei voida elää ja olla ja tanssia rinnakkain? Ymmärtäisin kyllä sen huonommuudentunteen jos nimenomaan haluaisi tanssia niiden proo-porukoiden kanssa ja päteä niiden silmissä ..mutta kun olen nimenomaan ymmärtänyt, että nämä "tavistanssijat" eivät suin surminkaan haluaisi sekaantua meihin.

Että siksi vertasin noihin toisiin lajeihin, joissa myös samassa tilassa on hyvin ja huonosti ja hyvin huonosti osaavaa porukkaa ja kaikki tekee sitä omaa juttuaan.

Ja tajuaisin myös tämän "ei sinne voi mennä kun siellä on kaikki muut niin hyviä" jos se toisten hyvyys olisi itseltä poissa sillä tavalla, että ei kukaan hakisi tai lähtisi kun itse hakee.. siis, että se toisten taito estäisi oman harrastamisen. Mutta kun eihän tässä siitäkään ole kait kyse? Onhan siellä nyt tansseissa aina kaikentasoista porukkaa, jota hakea. Sitäpaitsi kuten sanottu niin on myös meitä "harrastajia", joita voi hakea vaikka ei nyt juuri sitä tietylaista tangoa osaisikaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu