TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssimusiikin monipuolisuus (Jami 2011-12-27 11:05)

Nuoren tanssijan näkemyksiä lavatansseista

Nadi
2012-01-02 2:47

Kiitos! Hienoa kun kirjoitit - auttaa taatusti aika montaa ihmistä ymmärtämään aika monta asiaa :)

Mua kiinnostaisi tietää millaisena sä näet elämäsi ..siis nimenomaan tanssielämäsi 15-20 vuoden kuluttua?

Vaikeetahan se on tietty ennustaa - mutta luuletko, että sinä ja nykyiset tanssikaverisi jatkatte tanssiharrastusta ylipäänsä ja jos niin millä tavalla? Tuskin enää osakuntien tansseissa niiden uusien parikymppisten keskellä.. mutta luuletko, että

a)järkkäätte samalla porukalla levytansseja jossain muualla? b)siirrytte käymään jossain "yhden lajin" illoissa kuten milongoissa? c)siirrytte aikuisten tanssilavoille ..ellei kaikki lavat ole kuolleet XD d)jotain muuta - mitä?

Ts. onko teissä uutta potentiaalista kävijäkuntaa tanssilavoille sitten kun teillä jo on ne autot ja rahaakin ehkä enemmän kuin se narikkamaksu :)

..ja mä muuten luulen, että tuo on nimenomaan se "tyypillinen tapa" aloittaa tanssiharrastus silloin kun on tämän päivän nuori kaupunkilainen.. se oli eri asia silloin 60-luvulla maalla! :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu