TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Auran nuortentalo 17.12.2011. (Vanha mies 2011-12-19 15:37)

Auran nuortentalo 17.12.2011.

Vanha mies
2011-12-19 15:37

Ehdinpäs pitkästä aikaa käväisemään Auran nuortentalolla. Solistina Eija Kantola. Niin, siis todella.

Kun kahdella edellisellä kerralla menin lavoille Eijaa kuulemaan ja toivon mukaan vähän tanssahtamaankin tyttö ei kummallakaan kertaa tullut paikalle. Ensimmäinen kerta oli samaisella nuorisotalolla. Seuraava Jenkkapirtillä.

Koska Sekahaulla oli nyt samaan aikaan joulujuhlat arvelin sen vähentävän paikalle tulijoiden määrää. Silti illan mittaan tanssilattia täyttyi mukavasti.

Olen jo tottunut siihen että naisten hakurivin nuorempi pää lähtee kiireesti lipsimään kun vanha mies ottaa muutaman askeleen siihen suuntaan, vaikka tarkoituksena onkin vain tehdä hakuisku jonnekin keskivälin vanhemmalle osiolle. Kun Eija Kantola päättää jättää keikat väliin minun tullessani paikalle onkin jo vaikeammin sulatettava juttu.

Tällä kertaa hän kuitenkin oli kuin olikin estradilla. Jokunen tanssitettavaksi sopivakin oli paikalla ja niinpä tuli muutaman kerran kierrettyä lattian kehää. En näköjään vieläkään ole onnistunut siihen kyllästymään, ja tuskin kyllästynkään niin kauan kuin pää ja jalat riittävästi toimivat.

Kahvilan puolella oli sivupöydällä piparia ja jouluglögiä. Seinällä lappu, jossa hallitus kiitti ahkeria tanssijoita. En ollut varma siitä koskiko tuo myös minua mutta päätin olla asiaa suuremmin murehtimatta. Pipari ja glögi maistuivat sateisena tanssi-iltana mukavan jouluisilta. Illemmalla tuin kahvilaa vielä yhden maitolasillisen ja korvapuustin verran. Sellaisen taikinasta leivotun.

Tämän vuoden tanssit ovat minulta tanssitut. Monet kiitokset tanssiystäville ja oikein piparista joulua kaikille sekä maittavaa ensi vuotta.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu