TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Sateisessa sumussa Satulinnaan seilaten (Ytp 2011-11-13 15:50)

Sateisessa sumussa Satulinnaan seilaten

Akiram
2011-11-14 12:34

Itse toista kertaa Satulinnassa olleena, monen vuoden tauon jälkeen, meinas pupu mennä pöksyyn, kun paikalle ennen naisten ekaa hakua vuoroa pääsin...

Paikalla mun silmään pisti huomattavan paljon kädenalitanssijoita, ja muutenkin näytti tanssijoiden taso olevan korkeella ( ainakin tälläsen noviisin silmiin=)), niin vähä meinas olla jännää, kun ei oo ihan liikaa päässy tansseihin... =)

Mutta kaikesta alkujännityksestä huolimatta kun tipuriiviin uskaltauduin, niin eipä sieltä lattialta sitte paljoa pois oltukaan... =) Kauhulla odotan, että koska tulee se ilta, että saa olla pelkästään seinällä, kun tähän mennessä molemmat kerrat Satulinnassa on saanu tanssia ihan just niin paljon kun vaan on jaksanu. Ja hyvä niin, saa noi pääkopan sisällä olevat lokerot auki ja saa huomata, ettei ehkä sittenkään ollu niin osamaaton kun on kuvitellut... =)

Bändeistä en kumpaakaan ollu nähny ennen, ja tykkäsin että soittivat molemmat hyvin monipuolisesti, Speedyn kanssa kyl samaa mieltä noista volyymeistä, mut Hurman pojille pisteet, että olivat vaivautuneet opettelemaan hiukan espanjaakin, oli lattareissa vähä eri vivahde kun olivat alkuperäiskielellä, vaikka lausuminen ei oiskaan ihan oikein joka kohdassa mennyt... =)

Kiitokset vaan kaikille tanssittajille, toivottavasti en kenellekään tuottanu pettymystä.... =) Mulla oli hauskaa, toivottavasti muillakin... =)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu