TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Vanhalla Sotkulla piristymisen merkkejä (Stefanus 2011-10-10 13:07)

Vanhalla Sotkulla piristymisen merkkejä

Jivetär
2011-10-10 16:02

Mie kai olin sitten niitä pitkämatkalaisia, jotka eivät kuuleet niitä kiitoksia.

Olo paikalla oli vähän kummallinen, tuttuja oli kasapäin, mutta he kahta lukuunottamatta, (kiitos Stefanus ja Tuomo, <3 ) yrittivät kovasti olla näkemättä minua. Ja sitten ne, jotka eivät tunteneet minua aiemmin, suorastaan tuijottivat, että kuka se tuo on?

Paikalla näytti itse asiassa olevan jonkinlaiset Tanssihullujen vapaatreenit. Kaikki muut tunsivat toisensa nimeltä. Aivan kuin muinoin, kun kävin Maltalla ballroom-tanssiaisissa. Todennäköisesti vähemmän tanssia harrastavat ihmiset eivät tule suosimaan paikkaa, jossa on tavallista taitavampia tanssijoita kasapäin. Ja jotka sitten tanssivat vielä keskenään ja jättävät muut istumaan penkkiin, kun eiväthän he voi yltää heidän tasolleen. Ainakaan heidän omasta mielestään. Eli on siinä tanssienpitäjällä tekemistä, että saa kaikki Tanssihullut paikalle. Ai niin, oli siellä näköjään muutama varkautelainenkin, tiedä sitten käyvätkö Tanssihullujen treeneissä hekin.

Joka tapauksessa paikka oli 152. tanssipaikka minulle, jos kapakoita ei lasketa, ja voi kestää jonkin aikaa, kun sinne toiste lähden istuskelemaan. Naistenhaulla sain kuitenkin onneksi muutaman namun kiinni, ja voin nähdä unta parista cha-chaasta vielä pitkän aikaa. :)

Kirjoittajan avainsanat: Vanha sotilaskoti, Mikkeli

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu