TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tunteella Tangoa, ihan sama (Trickster 2011-09-27 19:30)

Mutta että jotta koska kun jos vaikka kuin (tanssilajin ja -tyylin ero?)

Pia M
2011-09-28 15:20

Voinko tokaista, ilman kysymysmerkkiä, että jos naiselle joku tanssitapa merkitsee henkilökohtaista tyyliä, niin ei kai hän silloin kysy mieheltä, mitä tämä haluaa, vaan seuraa omalla tyylillään.

Voit, ja tokaisitkin juuri :D

Eikö se tosielämässä olekin tuolla lailla? Että harvemmin naiset kyselevät, että "miten haluaisit minun seuraavan," vaan he seuraavat omalla henkilökohtaisella tyylillään? (Tämä tosiaan menee herkulliseksi tämä keskustelu.)

Kannattaa nyt tehdä jonkinlainen ero tanssilajin ja -tyylin välille. Jokaisella on oma tyylinsä tanssia. Vaikka lattia olisi täynnä samaa tanssilajia tanssivia ihmisiä, niin tanssityylejä sieltä löytyy lähes yhtä monta kuin on tanssijaakin. Kaiketi alun perin tässä keskustelussa oli kyse siitä että herra tiedustelee daamilta, tahtooko hän tanssia soitettavan kappaleen tahdissa kappaleen lajinomaista tanssilajia, vaiko vaihtoehtoisesti tarjolla olevaa tanssilajia käyttäen. Ei kai tässä nyt sentään siitä ole kyse, että minkä tyylistä tanssia daami haluaa: matalampaa vaiko korkeampaa baunssia, ja kuinka pitkiä askelia...?

Ta mistä minä enää tiedän, mistä on kyse :P

Mutta niin se kyllä menee ihan ehdottomasti, että kun tietty pukeutumistyyli merkitsee minulle henkilökohtaista tyyliä pukeutua, niin harvemmin kyselen mieheltä että miten he haluaisivat minun pukeutuvan :D :D :D :D :D

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu