TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Keskustelunaiheet ja tanssiraportit/tanssipaikkaraportit (Tähdenlento 2011-09-01 15:21)

Keskustelunaiheet ja tanssiraportit/tanssipaikkaraportit

Haaveilija
2011-09-02 15:53

Minusta on mukava lukea rapsoja - olkoon ne sitten onnen ylistyksiä tai valitusten riimuja! Eipä vaan ole paljoa tullut itse kirjoiteltua eikä viime aikoina juuri luettuakaan. Miten sitä ei oikein mitään ehdikään! ;)

Kesän tanssipaikkasaldo alkaa hipoa kahtakymmentä, mutta uhkaa jäädä alle viimekesäisen. Toissakesänä vastaava saavutus tuntui upealta, mutta nyt on ollut menohaluja ja suunnitelmia vaikka millä mitalla enemmän ja sitten oon jäänyt himmailemaan jotain (tai nukkumaan univelkaa). No! No! Kesän tanssit ovat olleet vaihtelevan upeita ja erilaisia - uusia lavoja, kivoja kohtaamisia ja tanssituttujakin (kasvotuttuja vaan) on tullut melkoinen tukku. Sekaan on mahtunut vuoristorataa kompuroinneista kuumiin tunnelmointeihin - mutta päällimmäisenä on muistoissa ihania hymyjä onnistuneista tansseista.

Kuvaavaa kesälle on, että eilen tuli jäätyä katkomaan ruohoa ja viikon saldo on kuitenkin kaksi iltaa. Nyt tunnelmat ovat nousussa tämän viikonlopun reissun lähetessä vääjäämättä.

Paremman oman raportin puutteessa laitan tähän linkin juttuun kuinka nuoret miehet ovat Lavatanssien lumoissa!

Jaa muuten Tähdenlento - myös minä täsmäluen mieluusti joidenkin kirjoittajien tekstejä!! :)

Kirjoittajan avainsanat: Tanssiraportti, tanssipaikkaraportti, kirjoittaminen, tanssi, saldo, vuoristo, tunnelma, hymy

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu