TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Onko tanssiminen miehistä? (Jerryjee 2011-08-20 0:02)

Lantion liike ja miehisyys?

Drago
2011-08-23 9:12

Buggiin ei minun mielestäni kuulu miehellä voimakas lantion keikutus. Mitä tulee muihin lajeihin, insinööri viittaa luultavasti lattareihin?

No, näin NAISEN näkökulmasta katsottuna liikkuva lantio miehellä lattareissa on todella hienon ja SEKSIKKÄÄN näköistä, eikä pätkääkään naismaista! Kamalalta sensijaan näyttää juuri se puujalkamainen flättijalalla stompattu tökkivä tyyli jossa takapuoli ei vahingossakaan liiku milliäkään mihinkään suuntaan.

Tuossa kesällä tuli osallistuttua erään kilpatanssipuolella mainetta niittäneen nuoren miehen lattaritunneille ja voin sanoa, että en todellakaan pistäisi pahakseni tanssimista kenenkään kanssa joka osaa liikkua niin! Eipä silti, myös hänen parinsa viehkeästä liikkeestä voimme me naiset koittaa ottaa oppia. Heidän tanssiaan voisi pelkästään vaikka katsoa tuntikausia, ihan katsomisen ilosta. Lavapuolella kukaan ei moiseen notkeuteen ja taitoon edes yllä, sellainen kun on raskaan harjoittelun ja lähes ammattimaisen työn tulos.. mutta jos edes hivenen siitä saisi lavapuolellekin siirrettyä..?

Veikkaanpa, että aika moni nainen allekirjoittaa tämän minun näkemykseni tästä aiheesta.. nämä "naismaisuuden" kuvitelmat ovat minun nähdäkseni usein miesten tekosyy sille, ettei viitsitä edes yrittää opetella lajityypillistä liikkumistapaa. Tai sitten joku mies osaa ja pihlajanmarjat vaan ovat happamia muiden miesten mielestä..?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu