TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Nyanssit ja herneet nenussa (Aino 2011-07-22 20:25)

Nyanssit ja herneet nenussa

Aino
2011-07-23 18:45

Nyt sinä menet kyllä jo hiukan liian pitkälle. Vastaan silti:

Charlie Brown: Kerrottakoon - ystävä hyvä- että kirjoituksistasi päätellen on hyvin vaikea uskoa sinun kirjoittavan työksesi.

Aino: Huomauttaisin myös, että sinun ensimmäinen kommenttisi minulle --- oli luokkaa "Eipä uskoisi että kirjoitat ammatiksesi, ei oikein siltä vaikuta"

Charlie Brown: Laitat lainauksiin tekstin, jota en ole kirjoittanut? Ei edes riitä, että väität minun sanoneen noin, vaan laitat keksimäsi tekstin vielä lainauksiin. Voisi kuvitella, että sinulla olisi edes alkeelliset käytöstavat, mutta ei...

Ja hetkeä aiemmin ketjussa:

Charlie Brown: Nyt kun yksi kirjoittaja sivulauseessa kiinnitti huomiota käyttämiisi voimasanoihin, rakensit siitä olkinuken: "Tanssinetin väki on niin herkkähipiäistä, että pari voimasanaa saa aikaan tällaisen myrskyn vesilasissa!!11!!"

Niin, eli onko tosiaan niin, että olet itse (myös) unohtanut käytöstavat jonnekin? Vai sallitaanko sinulle toisen tekstin "lainaaminen" vääristellen toisen sanoja, mutta minun tapauksessani kyse on ala-arvoisesta käytöksestä? Tuossahan syyllistyit itse aivan samaan, laitoit vieläpä oikein lainausmerkkeihin!!11!

Vai etkö muista kirjoittaneesi koko viestiä?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu