TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Anna -lehti ja Särkkä (Avanaq 2011-07-22 14:52)

Nyanssit ja herneet nenussa

Aino
2011-07-23 18:03

No jopas on!

Toisessa säikeessä sain haukut, kun käskin googlata jonkun termin: ylimielistä käytöstä, kuulemma, kun ei viitsi heti kertoa mitä joku termi tarkoittaa vaan käskee googlata. Nyt kun halusin välttää saman ja selitin termin merkityksen, niin sain taas haukut.

"Tanssinetin väki on niin herkkähipiäistä, että pari voimasanaa saa aikaan tällaisen myrskyn vesilasissa!!11!!" Kaikki tiedämme, sinä myös, että näin ei ollut.

Ei tietenkään ollut. Siksi sitä ihmettelinkin. Minun käsittääkseni koko "tappelu" lähti liikkeelle juuri noista mitä aiemmin sanoin. Pahimmat asian täällä olen sanonut mielestäni sinulle, eikä niihinkään ole sisältynyt mitään henkilöön käymistä, ei todellakaan. Enkä kyllä ymmärrä millä tavalla on "henkilöön käymistä" se, että pohdin josko joku palstailija onkin itse kirjoittanut artikkelin X kun puolustaa sitä niin kärkkäästi. Onko se loukkaus?

Huomauttaisin myös, että sinun ensimmäinen kommenttisi minulle (juu, minähän en ensin hyökännyt sinua vastaan, kun en edes kanssasi jutellut) oli luokkaa "Eipä uskoisi että kirjoitat ammatiksesi, ei oikein siltä vaikuta". Onneksi se ei sentään ollut aggressiivinen tai loukkaava viesti, vaan loukkaavaksi keskustelun sävy (ilmeisesti siis minun toimestani) muuttui vasta kun vastasin sinulle.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu