TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Anna -lehti ja Särkkä (Aino 2011-07-22 14:15)

Nyanssit ja herneet nenussa

Charlie Brown
2011-07-23 10:11

Osaan kyllä. Viittauksesi siihen, että et uskoisi minun kirjoittavan ammatikseni (käsitän sen tarkoittavan sitä, että kirjoitan huonosti, vaikka et sitä toki suoraan sanokaan).

Ongelmahan sinulla onkin juuri se, että käsität ihmisten tarkoittavan kirjoituksillaan milloin mitäkin. Senhän näkee jo käsityksistäsi tuon alkuperäisen tanssiartikkelin suhteen. Luetun ymmärtäminen kokonaisuutena ei tietysti ole aina helppoa, mutta sitä taitoa voi pyrkiä kehittämään.

Tuo ei kyllä ollut olkinukkea nähnytkään. Kuka kärjisti ja mitä? Siteerasin käsittääkseni itse itseäsi, en ymmärrä miten (tai miksi) saisin siihen olkinuken mahtumaan.

Siteerasit "käsittääksesi" minua, ahaa. Nyt varmasti osaat löytää sen tekstin, jossa "käsittääksesi" kirjoitan noin, tai edes sinne päin. Muutenhan kaikki näkevät sinun jälleen kirjoittavan puuta heinää. Pienenä muistutuksena tuo olkinukkesi ja kommentit siihen:

Aino: Enpä olisi arvannut, että sanat "helkkari" ja "nimmaan perkeleesti" nostaisivat tällaisen myrskyn vesilasissa!

(Edellinen on Ainolta luonnollisesti olkinukke, koska edellä mainittujen sanojen vuoksi ei mitään "myrskyä vesilasissa" ole noussut. "Myrskyn" on nostanut Ainon oma luetun ymmärtämättömyys, epäloogisuus sekä henkilöihin käyminen. Ainolle on tietysti nyt edullista pyrkiä kääntämään keskustelu johonkin täysin epäolennaiseen - eli rakentaa olkinukke - kuten pariin rumaan sanavalintaan, ikäänkuin tanssinetin siveäsuut nyt joukolla olisivat vain niihin Ainon teksteissä tarttuneet ja niistä suuttuneet)

Charlie Brown: Vai tällaisen olkinuken päätit vetää hihastasi. No, ehkä se on "ammattikirjoittajan" etuoikeus.

Aino: Tuo ei kyllä ollut olkinukkea nähnytkään. Kuka kärjisti ja mitä? Siteerasin käsittääkseni itse itseäsi, en ymmärrä miten (tai miksi) saisin siihen olkinuken mahtumaan.

Nyt vain jäämme odottamaan Ainolta selvitystä, missä kohtaa Charlie Brown on sanonut sanojen "helkkari" tai "nimmaan perkeleesti" olleen ongelma Ainon teksteissä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu