TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Anna -lehti ja Särkkä (Aino 2011-07-22 12:02)

Anna -lehti ja Särkkä

Avanaq
2011-07-22 21:00

No minä selvitän pikaisesti ennen iltakahveja - maito on juuri Prismasta matkalla.

Sinä väitit Annan artikkelista tiettyjä asioita. Minä luin artikkelin uudestaan pariinkin kertaan läpi ja vertasin sitä sinun kuvaukseesi jutun sanomasta. Kirjoitin varsin pitkästi ja kävin läpi monia kohtia, joissa osoitin sinun kuvauksesi artikkelista olevan varsin kummallinen.

Tässä vaiheessa olisin odottanut normaalin hyvän keskustelupalstatavan mukaan, että olisit jollakin tavalla kommentoinut minun väitteitäni ja argumenttejani, joita oli siis melko liuta. Näin ei valitettavasti tapahtunut. Vastasit kyllä kirjoitukseeni, mutta pääosin kuittasit kaikki asiat vain "näkökulmaeroina". Tuossa vaiheessa mietin, oletko ollenkaan lukenut kirjoittamaani, ymmärtänyt sitä, halunnut ymmärtää tai ymmärtänyt liiankin hyvin, ja siksi valinnut helpoimman mahdollisen tien; et ole lähtenyt varsinaiseen asiakeskusteluun juuri ollenkaan mukaan. Tältä samalta pohjalta lienee muidenkin kritiikki kirjoituksiasi ja erityisesti niiden tyyliä kohtaan noussut.

Että näin. Maito on tullut ja kahvi kuumaa. Vaimo tuossa pakkaakin korkokenkiä huomista tanssikurssia varten, mutta itsellä se on vielä edessä. Hyvää kesän jatkoa ja suvaitsevaisuutta tanssi-iltoihin.

Kirjoittajan avainsanat: amatöörit, särkkä, vaatetus, etiketti, Tanssivarusteet

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu