TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Anna -lehti ja Särkkä (Avanaq 2011-07-22 14:09)

Nyanssit ja herneet nenussa

Aino
2011-07-22 20:25

Osaat varmasti kertoa, mikä kommentissani oli mielestäsi solvausta? Aivan, solvaukset löytyvät ihan omasta päästäsi, mutta sinähän et anna sen haitata menoa.

Osaan kyllä. Viittauksesi siihen, että et uskoisi minun kirjoittavan ammatikseni (käsitän sen tarkoittavan sitä, että kirjoitan huonosti, vaikka et sitä toki suoraan sanokaan).

Minä taas henk. koht. katson, että kannattaa katsoa peiliin, eikä hädissään osoitella muita.

Anteeksi, mutta mitäköhän tässä ihan jokainen koko ajan tekee? Minä olen ainoa, joka täällä syyllistää muita jostain(ko)?

Vai tällaisen olkinuken päätit vetää hihastasi. No, ehkä se on "ammattikirjoittajan" etuoikeus.

Tuo ei kyllä ollut olkinukkea nähnytkään. Kuka kärjisti ja mitä? Siteerasin käsittääkseni itse itseäsi, en ymmärrä miten (tai miksi) saisin siihen olkinuken mahtumaan.

Vielä kun tietäisimme missä se kritiikkisi on? Henkilöön käymistä ja puolustautumisiin käytettyjä olkinukkeja on kyllä vilissyt, kritiikkiä jäämme vielä odottamaan.

Viittasin ihan tuohon alkuperäiseen kirjoitukseen, jossa kritisoin tanssikulttuuria yleensä: sitä, miten ulkopuolisiin lavalla suhtaudutaan. Lue sieltä, mm. kohta "Tällaisiako me olemme?" jne. Vielä kun osoitat kuka on se henkilö, jota vastaan minä olen jotenkin ehdoin tahdoin täällä noussut (Avanaq? Titari?) ja tosiaan ne olkinuket (tarkasta vaikka Wikipediasta tai muualta termin tarkoitus) niin voimme jatkaa keskustelua.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu